Träning utomhus

Eftersom jag är inomhus större delen av dagarna gör det så otroligt mycket att få 30-60minuter "frisk luft" varje dag. Jag är ju inget fan av att ta promenader eller gå ut på en springtur men jag känner ju hur otroligt bra jag mår efteråt. Jag känner mig så frisk, fräsch och pigg. 

Igår bokade jag därför in mig på mitt första gympass utomhus. Har jag en träningstid bokad så "måste" jag ju åka på den. Ska jag träna själv är det lättare att skjuta upp det (aka ställa in, hehe). 

(null)

Under 60 minuter varvade vi powerwalk med små stopp för styrkeövningar. Man gjorde det man kunde och det var riktigt skönt efteråt. Nästa gång ska jag kanske prova deras intervallpass då jag tycker cardio är det tråkigaste att träna själv. Styrke har jag inge problem att hitta motivation till själv men löpning är såå tråkigt (så länge det inte är i kombination med någon sport). 
#1 - Liv

Åh vad härligt med ett gympass utomhus! Så skönt efteråt när man fått frisk luft och dessutom rört på sig. Heja dig!

#2 - Carro

men så härligt! :D

#3 - Heléna

Visst gör det en otrolig skillnad att komma ut en stund varje dag! Jag går eller cyklar alltid till och från jobbet så det blir lite gratis motion för mig och frisk luft på köpet. Det tar ca 30 minuter att gå eller 15 minuter att cykla i vardera riktningen. Roligt att du kom iväg på utomhusträningen. Kram 💖

#4 - Ullie

nja jag är inget fan utav det men ja luften va så härlig så varit ute hela eftermiddagen .

#5 - Netti Starby

Vad kul att du kör träningspass utomhus och vilka roliga program det finns. :-D Kramis

#6 - Sara

Åh det är så härligt med träning utomhus :) ha en fin dag :)

#7 - lisa

Man behöver verkligen komma ut en stund varje dag oavsett årstid :)

Kram

#8 - ajlimullersandvik.blogg.se

Cardio är verkligen världens tråkigaste att träna själv, särskilt eftersom jag är så dålig på sånt... det är inte kul att göra saker man är kass på, då krävs lite instruktörer ;P

#9 - Alice

Vad duktigt av dig att testa ett utepass! ^^ Det vill jag också göra!

#10 - Henrik Olsson - Föreläsningar

En rejäl PW är aldrig fel :)

#11 - Hilma Eklund

Ja det gäller verkligen att hitta det som passar en själv för det ska ju vara kul! ❤️ hoppas du får en superfin helg, kram!!

#12 - Emma Engström

Åh jag är en person som verkligen älskar att både springa och gå ute, det är så underbart med frisk luft! Får sån himla bra energi :D KRAM

#13 - Johanna Utterberg

Vad härligt med ett pass utomhus! :)

#14 - Hanna

Åh skönt med lite ute träning! Jag försöker ta promenader och cykla och snart ska vi börja spela tennis så man kommer igång ordentligt 😍

#15 - Malin

Härligt med utomhusträning!! :D

#16 - enna

Så duktigt! Heja dig!

#17 - Carro

så härligt!:D

#18 - Emma Engström

Kikar in och hoppas du haft en superbra start på veckan fina! <3 KRAM

#19 - Frida

Vad härligt! Älskar att träna utomhus. Och det blir mycket roligare om man är fler tillsammans :)