Två olika blonda

Mot sommaren vill många bli ljusare så man gör en del folieslingorna dessa veckor. Här är två tjusiga blondiner jag gjort på senast:


Här har kunden haft Hairtalk i ungefär ett år (redan uttaget på bilden) som förtjockning men nu var det dags att pausa det och prova en kortare frisyr. Vi slingade även upp utväxten samt nyanserade allt i en isblond/silvrig nyans. 

(null)
(null)


Min andra blondin var ett rejält projekt med måååånga slingpaket. Eftersom det var ett år sen senaste slingningen så har det vuxit rejält och även gulnat ganska mycket. Slingade tätt och mycket både i utväxten och "gamla färgen" (det mörkare mellanpartiet) och la sedan en svalare ton över hela. Till skillnad från den förra väldigt silverkalla tonen valde vi en mer pärlbeige nyans här. 

(null) (null)

Vilken gillade ni bäst? :)
#1 - Heléna

Jättesnygga båda två, men den sista blev min favorit! Kram 💖

#2 - Carolina

Så himla fint, båda två! Älskar längden på den översta tjejen :D

#3 - Emma Engström

Åh herregud så fint det blev ju?! Jag personligen älskar det kallare och vill ha det så själv hela tiden haha :> SNYGGT!! <3

#4 - Liv

Nummer två bara ÄLSKADE jag! Även om första också var väldigt fin :-)

#5 - Celine

Tror jag gillar andra färgen mest faktiskt hihi! Du vill inte färga mitt hår? :')

#6 - Ida

Åh så fina båda två!! Gillar nog första mer då jag älskar kalla nyanser i håret, helst silver/grått haha :’)

#7 - My Nordqvist

WOW vad snyggt!!! Gillar båda :D

#8 - Beatrice

Men sååå snyggt, jag älskar det korta men själv passar jag inte i korthår! 🙈 Så fint med blont men kan enbart ha slingor för helt blond då ser jag ut som en tönt 😂

#9 - enna

Båda är jättefina! Men hade det varit jag hade jag valt det korta :)

#10 - Sara

Snyggt! Gillar verkligen båda :)