BF +5

(null)

Nu har jag gått fem dagar över tiden och än finns inga tecken på att det är dags närmsta tiden heller. Så jag får helt enkelt bara vänta och se om det händer denna vecka eller om det blir igångsättning nästa vecka. I vilket fall som helst är vädret på topp så jag passar på att njuta och må gott ändå. 

(null)

Tyvärr tog jag inga bilder på midsommar. Glömde helt bort! Det blev stughäng med några från Adams släkt. Vi åt sill och potatis, jordgubbstårta samt satt ute och njöt av det fina vädret. En lugn och fin midsommar! Det enda som saknades var ju att bebis var beräknad midsommarafton. Men men, snart så! Hoppas ni hade en fin midsommarhelg också. 
#1 - Netti Starby

Hoppas att bebis vill ut snart och förstår din längtan. Kramis <3

#2 - Isabelle

Åh heja dig! Jag har bf om 7 dagar och är redan otålig haha!

#3 - lisa

Låter som en mysig midsommar. Hoppas bebisen tittar ut snart kram <3

#4 - Anita

Spännande!!! :D Kramiis

#5 - Sussi

Så spännande. Hoppas lilla bebis tittar ut snart. Tur att det inte blev på midsommaraftonen ändå, man vill ju ha en egen dag att fylla år på ;)

#6 - Hanna

Hoppas de kommer en bebis snart då😍😍

#7 - Enna

Så spännande att det egentligen kan start när som helst :) <3

#8 - ullie

åh så fin du är
ja men det kan gå fort helt plötsligt har jag hört Håller tummarna o att allt går bra såklart.
Ha en super härlig helg o njut lite till snart får du gosa bebis de är så underbara de där nyfödda Synd den tiden går så fort kram

#9 - Alice

Vilken mysig midsommarafton, och hoppas bebis vill titta ut snart! <3

#10 - Flisan

sv: tack :D

den första bilder var en riktigt härlig bild :D

#11 - Jasmine

Jag minns den där längtan efter och väntan på bebis. Jag gick tretton dagar över tiden med vår lillprins, dessförinnan inga tecken på att bebis ville komma ut. Lycka till med förlossningen. <3
Kram