Bra förvaring

Jag är en sån person som älskar när det är ordning och reda. Jag gillar att organisera saker och gör mycket bara för "ögats skull". Det ska se fint ut. Gäller för exempel både när jag lägger upp mat på tallriken och när jag städar i lådor/hyllor. Ett bra tips för sminket är såna här genomskinliga organizers. Denna hittade jag på cocopanda - och dom har hur många olika varianter som helst. Just med läppstift/läppglans gillar jag att ha dom uppradade så här så man enkelt ser vilken färg det är. Här förvarar jag mina favoriter som jag använder mest, medan de andra får vara i en "bestick"-låda från ikea i lådan under.
#1 - Jennifer

Smart förvaring! Jag är oerhört pedantisk av mig och städar allt för ofta, men just organisering tycker jag inte jag får till. Kanske tips på blogg-inlägg, dina bästa organiseringstips? :)

Svar: ja det vore ju ett bra blogginlägg, tack för tipset! :)
linneakin

#2 - Sandra SG

Vilket super smart ställ till läppstift!

sv: tusen tusen tack! :D

#3 - Netti Starby

Så himla smart! :-D Kramis

#4 - MALIN

Hade en sådan tidigare! Hur bra som helst! Kram

#5 - Sara

SÅ fint! Tack för tipset, borde också skaffa mig en organizer

#6 - elin

Åh vilken bra grej<3

#7 - Zara

Sv: ja, lite att skriva om på dagarna liksom :)
Har också lite sådana organiserings saker hemma faktiskt, försöker att få det prydligt hemma & i ordning, inte det lättaste, många idéer :)

#8 - ullie

ja men va smart perfekt ju ! bra o komma på såna där saker så det blir ordning
ha en fin tisdag kram

#9 - Carro

Vilket bra tips! :)

#10 - Sara Ekman

sådana har jag också, så himla bra :)

#11 - Dixi Wonderland

Nice :D

#12 - Matilda Berlin

Åhh vad fin!! Perfekt ju!! =)

#13 - NICOLE

Såna har jag med och de är toppen :D