Adventsljusstakar

Nu har jag tagit fram mina vita adventsljusstakar. Dessa har jag fått från min mamma när jag flyttade hemifrån och jag tycker de är så enkla och fina. Dock har vi mycket större köksföntser i den nya lägenheten så jag måste köpa en större adventsljusstake dit, men jag känner att det får bli efter jul då dom brukar rea ut julgrejer.

För övrigt så har Adam åkt till Oslo för jobb + julfest nu så jag blir ensam veckan ut. Första kvällen är det väl lite skönt med egentid men så omysigt och tråkigt att vara helt själv hela helgen. Tur att jag jobbar fredag och lördag samt har lite roligheter att se framemot i helgen. 
#1 - Linn

Så mysigt du har det! Kram

#2 - Sara Ekman

Fina :)

#3 - Netti Starby

Åh vad mysigt med julpynt och skönt att du har planer för helgen :-D Kramis

#4 - Kattis

Så fint med ljusstakar i fönstret!☺ förstår att det blir trist att va hemma själv hela helgen men du får passa på att göra sånt som inte han gillar!😛

#5 - Carro

Så mysigt med julpynt! :)

#6 - NATALIA

Gud så fint :D

#7 - Hanna

Gud så fint 😍

#8 - Alice Lindström

åh vad fint!

#9 - Linda

Så himla mys!

#10 - MALIN

Så himla fint med all jul-belysning :) Kram

#11 - JoJo

jag måst också ta fram mina adventsljusstake :) min är silverglittrig. mamma har målat den åt mig för några år sedan :)

#12 - Cecilia

Så fint och mysigt! :)

#13 - Sussi

Jag gillar dom där lite äldre ljusstakarna :)