Söndagsbrunch

(null)
(null)
(null)
(null)
Idag har verkligen varit en sån där myssöndag. Det blev amerikanska pannkakor till brunch och en kopp kaffe i muminmuggen Vårvinter. Jag och Adam har tittar på Modern Family och på hockey idag. Sen tog vi oss iallafall till gymmet för ett lättare styrkepass. 

Anledningen till en lite mer chill söndag var för att jag hade fullt upp igår. Jag tvättade och städade på morgonen och sen blev det gymmet med min syster. Klockan 17 hade jag bokat in mig på en 50 minuters massage och direkt därefter for jag och Adam på spa. Så mysigt! Sen senare på kvällen blev det en spontan utgång med våra kompisar som inte avslutades förrän fyra på morgonen. En riktig panglördag med andra ord!
#1 - Ida - foto & häst

Åh så mys och gott med söndagsbrunch!! :D

#2 - Ullie

låter hur mysigt som o du frågar mej
en lugn härlig helg här
kram fina du

#3 - Alice

Vilken härlig söndag, och skönt med massage och spa! ^^

#4 - Hemma Hos Felicia

jösses vilken dröm! :)

#5 - Matilda Berlin

Men alltså DRÖM vad underbart det lät! För att inte tala om hur gott det såg ut med! KRAM finaste <3

#6 - Linnéa

Åh guuuud så gott, hade gärna avnjutit detta nu 🥰

#7 - Emma Engström

Men rena drömmen!! SÅ härligt med massage också, det hade man inte tackat nej till <3

#8 - Sara Ekman

Gott <3

#9 - Joanna-livet med psykisk ohälsa

Så gott

#10 - Louise

Men mums vad gott! :D

#11 - My Nordqvist

Mums :D

#12 - sarah

aaa =/

#13 - Ellen Gräntz

Meeen så gott!

#14 - Johanna Utterberg

Men åh så smarrigt!! :)