Lyxig söndag(födelsedags)-middag

Eftersom mamma är borta denna vecka och min syster har åkt hem så passade vi på att äta en riktigt god middag tillsammans igår. Det var min "födelsedags-middag" och det var verkligen en middag i min smak! Först var det löjromstoast till förrätt och sedan blev det oxfilé och gratäng. Mums!

(null)

Till efterrätt blev det julens rester - Chokladbiskvier och dumlekakor. Jag tror vi rullade hem sen, hehe. 
#1 - Alice

Åh, så himla trevligt och gott! ^^

#2 - Anita

Så fint :D Gott nytt år finis!!

#3 - Hanna Karlsson

Men åh, vilken underbart god födelsedagsmiddag. Oxfilé äter jag typ aldrig....

#4 - Delila

Åhh dumlekakor låter underbart <3

#5 - Maria Jonsson

Fin blogg 🙂

Svar: Tack! Kan dessvärre inte gå in och kika på din :)
Linneakin

#6 - Jasmine

Men så gott - mums!

Svar: Tack för orden. Kul att du blir nyfiken på Bullet Journal. Jag har liksom du haft papperskalender i alla år. Älskar det! Jag vill dock utmana mig själv och prova något nytt, därför väljer jag att prova metoden för ökad kreativitet - och för att slippa alla dessa listor på olika ställen. ;) Nu kan jag samla alla listor och idéer på samma ställe.

Gott nytt år!
Kram

#7 - Carolina

Låter som en himla god födelsedagsmiddag! Låter så himla gott med biskvier, något jag är riktigt förtjust i! :D

#8 - jessica

Grattis i förskott gissar jag då... ingen dålig födelsedagsmiddag! Önskar dej ett riktigt gott 2020!

#9 - Lisa

Vad mysigt. Grattis på födelsedagen ( i förskott eller efterskott ? ) :)

#10 - Malin

Åh, ser himla lyxigt ut :D

#11 - Emma Engström

Menyn lät ju inte det minsta fel tycker jag! Himla mysigt :D KRAM

#12 - korkochkapsyl

Så gott det ser ut och låter. Fin dukning också. Grattis i förskott och ett magiskt 2020 tillönskas!