New nails

Eftersom jag inte fixat mina naglar sen förra sommaren/hösten tänkte jag att det kunde vara roligt att fixa de nu inför semestern (och kanske fylla på dom ett par gånger under hösten). Två gamla kollegor har dessutom startat eget under våren så var även kul att besöka dom. 

Och så här blev dom! Är sjukt nöjd - och man känner sig så fin med fina naglar (hade massa hårfärg och fransfärg på dom innan som gjorde att dom såg superskitiga ut). 

(null)

Hur fina? De hade precis fått in lite nya somriga färger som var precis i min smak!

(null)

Här var inspirationsbilden jag hade med mig. Hittade den på Pinterest. Sa att jag ville ha samma stuk, men lite kortare och en mer rosa/peach färg. 

(null)
#1 - Sara Ekman

åh så somriga o fina <3

#2 - Angelica Wåhlin

Så snygga ju! Saknar nästan att göra naglarna när jag ser dessa :)

#3 - Emma Engström

Nej men alltså hallå, hur snygga är inte naglarna?! Nu kan vi snacka om att jag är avis :'D <3

#4 - Frida

Superfina och sommarfräscha naglar :)

#5 - Emelie

Så fina! Vilken härlig färg! :)

#6 - Alice

Åhhh, så fina, tycker det är så fint med lite fade! ^^

#7 - Ulrika Webersköld

åh gula va nog inte min färg förlåt . men ja de andra gillar ja så härligt me nya idag gick en utav mina av suck ska ggöra nya 22 så ja nästa mån

#8 - ajlimullersandvik.blogg.se

det var verkligen dundersnyggt :D