Serietips

Även fast det är fint väder och man är ute så mycket som möjligt så brukar jag ändå avsluta dagen med ett par avsnitt av någon serie innan jag går och lägger mig. Här är två bra jag sett på sista tiden:

(null)
Stranger Things 
Säsong 3 har precis kommit ut på netflix, och det tog inte många dagar för mig att se ut den. Tycker första säsongen är bäst, men sen tycker jag denna är bättre än andra säsongen. Gillar att det var typ tre olika äventyr samtidigt.  

Serien handlar om ett gäng barn på 80-talet som upptäcker en annan dimension. Ska inte säga för mycket, utan gillar ni spänning och sci-fi så är den här ett mycket bra tips!


(null)
Lucifer
Djävulen är uttråkad så han tar en paus från helvetet för att spendera lite tid i människovärlden. I Los Angeles hjälper han polisen att lösa brott och får sedan känslor för en speciell kvinna. 

Denna serie är väldigt rolig och rätt så spännande på samma gång. Älskar skådisen som spelar Lucifer och hans dialekt är svinskön att lyssna på haha. Vill ni ha en lättsam komedi blandat med lite spänning så är detta ett mycket bra tips. 


Har ni några serietips till mig? Vilken är er all-time-favorite eller vilken ser ni på just nu?


#1 - Alice

Åh, bra tips! Själv tittar jag varje onsdag på fyran på Sjuksystrarna på Fredenslund och The Bay, de går säkert att streama också. ^^

#2 - Ida - foto & häst

Åhhh Stranger things och Lucifer är ju bland dem bästa!!! Bland mina absoluta favoriter :D

#3 - Bunny Therése

Älskar Stranger Things, den här säsongen var riktigt bra! Bästa hittills tror jag! Lucifer står på min att se-lista, men först är det dags för sista säsongen av Orange is the New Black som börjar idag! :O

#4 - Angelica Wåhlin

Kollar faktiskt på Stranger Things just nu, så himla bra! :)

#5 - Ullie

ingen favvvis just nu .
men ja bra me sån relaxing innan man sover

#6 - Anita

Stranger Things är så bra... :D

#7 - Caroline

Håller med, så bra serier :)