Summer clothes

Alltså hur snygga kläder har inte Gina fått in!? På sista tiden har jag fått ett enormt sug att shoppa sommarkläder. Men som den stenåldersmänniska jag är så gillar jag att gå på stan för att se kläderna, prova kläderna och liksom se hur de sitter innan jag köper dom. Därför är jag sjukt sugen på en hederlig shoppingrunda på stan (typ nästa helg!!). 

Under tiden spanar jag på nätet så jag har ett litet hum om vad jag ska kika på när jag går på stan. Här är några snygga sommarplagg som jag hittat på Gina tricots hemsida. 

(null)

Saker som jag även ska kika efter 
och ev inhandla:

Vit "magväska"
När dom först kom tyckte jag dom var superfula, men nu har jag sett flera som har vita ovala typ till klänning eller diverse sommarkläder. Superpraktiskt att slippa hålla i väskan ju!

• Ljusa (beiga) klackar
Har sett ett par superfina och somriga klackar på Din sko som jag bara måste ha! Tyvärr fanns dom inte i min storlek så jag hoppas dom kommer in igen. 

"Tofflor"
Ecco har ett par supersköna och snygga tofflor som hade varit perfekt nu under sommaren. Lite dyrare, men kanske värt ändå?
#1 - Elin

Men åh ja sååå mycket fint!!😍

#2 - Matilda Berlin

ÄLSKAR verkligen deras utbud just nu! Så sjuuukt snyggt ju! Stor kram hjärtat <3

#3 - Bunny Therése

Jättepraktiskt med magväska, kände först en big no no, men det är just det där att man har händerna fria till annat som gör den så bra! Har köpt en som jag tror kommer användas flitigt i sommar :D

#4 - Alice

Verkligen så fina plagg, och är som du med att vilja gå och prova, haha! ^^

#5 - Elin Bäckström

Jag klickade hem massor från Gina igår. Håller helt med dig, såå fina saker!

#7 - Netti Starby

Gina har verkligen fått in mycket fint och jag gjorde en beställning i veckan <3 Kramis

#8 - Sara Ekman

Superfina <3

#9 - Emma Engström

Åh så himla mycket fint verkligen!! <3

#10 - Ida - foto & häst

Åhja Gina har verkligen fått in sååå mycket fint! :D

#11 - Josäfin Andersson

åh vill också köpa ett par tofflor till sommaren nu!!

#12 - Julia Svensson

Åh så fina!!

#13 - Frida

Ja visst är det :)
Superfina kläder! Får se om jag också kan hitta något fint och somrigt att ha i sommar med min mage som bara växer och växer :P

#14 - Johanna Utterberg

Så mycket snyggt!! :)