Black is the new black - ny inredningsstil

(null)

Under de senaste 1-2åren har jag haft en lite ljusare stil på min inredning här hemma. I vardagsrummet har det varit mycket vitt/beige, grått, rosa och ljusgrönt. Nu har jag börjat bli lite less det, iallafall under hösten och vintern eftersom min stil känns mer passande till vår och sommar. 

I och med mina fynd från Mio (förra inlägget) så bestämde jag mig för att prova en lite annorlunda stil nu under vintern iallafall. I december blir det 100% jul (grönt, rött, guld) så känner att jag vågar vara lite "wild and crazy" innan det. 

Så här har det sett ut nu innan: 
(null)
(null)

Och så här blev det efteråt: 
(null)


Så här såg ena änden av vardagsrummet ut tidigare:
(null)

Och så här blev det efteråt:
(null)
Glaslådan med värmeljus har åkt fram igen eftersom det blir mycket tända ljus om kvällarna. Så mysigt!

Det högra skåpet på bilden är faktiskt till för lite inredningsprylar som jag blivit lite less på för stunden. Sen när jag vill ha något nytt brukar jag byta plats på alla vaser, ljuslyktor samt ta fram nån jag inte använt på länge osv. Då känns det nytt fast man inte köper något nytt. 
#1 - Celine

Love it!!

#2 - Netti Starby

Wow vad fint det blev och du har verkligen en grym smak! <3 Kramis

#3 - Linnéa

Fin inredning!

Svar: Tack!:)
Linneakin

#4 - Jessica

Så fint, blev bra kontrast💕

#5 - Anita

riktigt snyggt!

#6 - Sara Ekman

Så fint <3

#7 - Delila

Vääldigt fint!

#8 - Malin

Har börjat älska svarta inredningsdetaljer! :D

#9 - Louise

Men vad mysigt du har det! :D Kram

#10 - Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagog

Det blev verkligen jättefint :D. Jag tycker verkligen om det där med att förändra för de olika årstiderna. Sedan upplever jag kanske själv att jag blir mer inredningssugen höst och vintertid än jag är vår och sommartid. Jag brukar liksom växla intresse då ;). På sommaren är det mer kläder i fokus och höst och vinter inredning :D.

#11 - Frida

Blev jättefint! Gillar verkligen de mörka detaljerna på sista bilden :)

#12 - Johanna Utterberg

Vad fint ni har det :)

#13 - Alice

Åh, det blev ju supernajs, vilken förändring!

#14 - Annie - Stora Små Äventyr

Snyggt! Och så mysigt nu när det är mörkare ute och värmeljusen plockas fram och används :D

#15 - Caroline

Jättefint!

#16 - Flisan

Jättefint :D

#17 - Jasmine

Vilket fint hem du har! Jag tycker att det var fint både innan och efter, men roligt med nytt. :)

Svar: Tack för din kommentar.

Kram

#18 - Carolina

Så himla fint det blev! Det var himla fint innan dess också, men gillar din stil på inredning :D
För tillfället känns det som om jag och sambon har tillfälligt boende (även fast det är för säkert 1,5 år till) och har ingen motivation till att köpa saker och fokuserar mer på det tråkigt nog sedan när jag flyttar dit jag och sambon vill :D

#19 - Amanda (Swedish Passport)

Men åh, blev ju hur fint som helst! Sedan måste jag passa på att fråga var du fått tag på den otroligt söta jordgloben på sista bilden, kände bara hur det skrek "Amanda!" om den ;)

Svar: Det är faktiskt en whiskeykaraff haha :) jag hittade den på nån sida innan förra julen men kommer inte ihåg vilken!
Linneakin

#20 - My Nordqvist

Roligt med förändring, superfint :D

#21 - Josäfin Andersson

wow vad snyggt det blev! :D