Hår-makeovers

Höst brukar ofta innebära lite mer makeovers än under sommarperioden. Här är ett litet urval av vad jag färgat denna månad:

Två med ganska liknande utgångsläge. Mellanbrun och har gjort lite ljusare slingor under våren. Sommaren har gjort dom dassiga och gula. Den ena blev en djup röd färg och den andra mörkade vi ner grunden rejält och behöll lite av de ljusa partierna, men i en sandigare ton. 

(null)

Från blont och solblekt till en riktigt mörk botten och massa FÄRG på längderna. 

(null)

En av mina personliga favoriter! Ett tidigare slingat och solblekt hår, men med väldigt markant utväxt eftersom det nästan slingats ljusare och ljusare vid varje tillfälle. Kunden ville känna sig närmare sin egen färg, men fortfarande behålla den slingade känslan. 

(null)

Och här suddade jag ut en utväxt med en balayage. Utväxten var ca 7-10cm och jag har penslat ljusa slingor på fri hand och sedan tonat in allt i en vaniljvit ton. 

(null)


#1 - Ullie

nej men åh va fina du e så duktig
ja på sommaren struntar man mera om håret

#2 - Alice

Åhh, så fint, älskar verkligen den lite mer lila! :D

#3 - Caroline

Blir sugen på att fixa mitt hår när jag ser dessa fina resultat :)

#4 - Ida

Men åh så snyggt! Himla duktig du är :D
sv: Haha jaa många har reagerat så, men ja vi var två olika "grupper" i klassen, vi kom från två olika skolor också så tror mycket skar sig där redan, vi var sååå olika!! Men tycker inget ont om dem, vi klickade inte någonstans bara haha :D

#5 - Sara Ekman

Snygga förändringar <3

#6 - ajlimullersandvik.blogg.se

Det ser ju helt otroligt ut. <3 Du är verkligen begåvad :)

#7 - emelivet.blogg.se

Wow! Kan inte du fixa mitt hår??😍 Kika gärna in hos mig ❤️

#8 - Josäfin Andersson

Den lila är ju DRÖMMEN ! vill själv ha så men när jag provat drar den mörka färgen bara ner i den ljusa och blandar allt :( Är ju SÅÅ snyggt!