På jakt efter en tvättkorg

Jag har de senaste månaden varit på jakt efter "den perfekta tvättkorgen". Jag har en tydlig bild hur jag vill att den ska se ut, men jag har ännu inte hittat nån liknande. Eller jag hittade typ en på Mio, men den var slut när jag väl skulle slå till. 

Jag vill ha en flätad korg. Gärna lite ovalt formad eller vad man ska säga (inte kantig eller helt cylinderformad, typ mer päronformad). Och den måste ha ett lock. 

När jag var på Ikea sist köpte jag några tillfälliga tvättkorgar som funkar under tiden. Billiga och bra helt enkelt. 

(null)
Dom är inte så snygga, men har dom i en vrå bakom en byrå så dom syns knappt. Men hade verkligen velat ha en flätad tvättkorg så har ni sett någon snygg nånstans så hojta till!
#1 - Emma Engström

Åh en flätad tvättkorg är ju himla snyggt!! <3

#2 - Carolina

Jobbigt när man har en bild över hur du vill ha och inte finner den rätta tvättkorgen. Hoppas att du hittar den här päronformade tvättkorgen :)

#3 - Malin

Jag tycker dom där är väldigt stilrena ändå, ju. IKEA har så mycket bra saker man kan köpa "så länge" tills man hittar det man är ute efter ^^ Sen kan man ju alltid spara "så länge"-sakerna tills man skaffar större bo ^^ Perfekt

#4 - Netti Starby

Dom där var fina men har du kollat inne på åhlens inredning? Kramis

#5 - Amanda (Swedish Passport)

Alltså så himla segt när man hittad det man letar efter och så är det slut! Hade precis samma upplevelse med en taklampa för bara någon vecka sedan, haha :) Håller tummarna för att du hittar den perfekta tvättkorgen!

#6 - Joanna

Tyvärr har jag inte sett någon sån tvättkorg. Men säger till om jag ser någon.

#7 - Anita

Hm.. Dålig koll på tvättkorgar... Men Åhlens brukar ha rätt snygga flätade :)

#8 - Sarah

Hoppas att du får tag på en sång tvättkorg som du vill ha :)

#9 - Jessica Högberg

Jag letar bra förvaring för återvinning...

#10 - Sara Ekman

Jag har flätade tvättkorgar från Zara Home :) Dock inte jättestora, hade egentligen behövt större :P

#11 - Anonym

https://jysk.se/inredning/kladvard/tvattkorgar/tvattkorg-ronald-b34xl45xh62cm-svart