APRIL-feeling i hemmet

Så fort april kommer och det blir sol och plusgrader får jag alltid vårkänslor delux. Speciellt när påsken närmar sig också. Mina favoritfärger blir gult och orange, och jag får alltid mina infall av att göra det vårfräscht här hemma. Har redan hunnit rensa både skafferi och avlopp och nu idag tog jag upp sommar/vår-skorna. Det kommer fortsätta med både fönsterputs, garderobsrensning m.m de kommande veckorna. Så taggad!

I helgen passade jag även på att göra ännu mer vår och påsk här hemma eftersom mamma svängde förbi igår och lämnade lite påskliljor. Jag gjorde ju om lite här hemma i köket för ett tag sen (HÄR hittar ni det) och nu var det äntligen dags för vardagsrummets piff. 

(null) (null)
(null)


Och om ni har glömt hur det såg ut innan så får ni lite gamla bilder här från i början av vintern, då jag för första gången testade en mer "svart" inredning. 
(null)
(null)

#1 - Mirre

Ohh så fint du fixat det och så snyggt med orange ljus

#2 - Ullie

så fint du har det . roligt o pyssla lite

#3 - Netti Starby

Vad fint du har gjort och jag håller med dig angående färgerna. :-D Kramis

#4 - Hemma Hos Felicia

Så fräscht och vårfint! :)

#5 - Lillan Kind

Så fint det blev! Jag har också fått vårkänslor deluxe nu, för igår var det både soligt och varmt ute. Här har påskliljorna börjat titta fram i trädgården. Fönsterputsning behöver verkligen göras här, men det är för skönt utomhus för att vara inne och städa😆

#6 - Carro

men så fina detaljer!

#7 - Louise

Wow vad fint! :D

#8 - Lisa

Vad fint du har gjort. Man får verkligen vårkänsla :)
Det var jättefint innan också, du är verkligen duktig på att inreda kram

#9 - My Nordqvist

Så himla härligt när våren är på ingång! :D Så mysigt att pyssla på lite hemma :D

#10 - Emma Engström

Nej men åh vad fint!! Vaserna/krukorna har jag fastnat för, wow! <3

#11 - Johanna Utterberg

Alltid roligt med lite piff när årstiderna ändras :)

#12 - Liv

Åh vad fint! Vad härligt att få in våren i hemmet också :-)

#13 - ajlimullersandvik.blogg.se

Men du, inte illa, det ser verkligen supervår ut!! :D :D

#14 - Alice

Det är verkligen så himla skönt att vårstäda och rensa, hihi! ^^ Så fint du har inrett, riktigt inspirerande!