Brow lift / Brow Lamination

En av de större nyheterna/trenderna inom skönhet dom här senaste månaderna har ju varit Brow lift/Brow Lamination. En metod som gör brynen mer medgörliga, vilket i sin tur gör att man kan borsta dom i vilken riktning man vill. Det skapar ett fylligare och mer format bryn helt enkelt. 

Och eftersom jag redan gör fransar och tycker att även bryn gör mycket för helheten var jag inte sen med att boka in mig på den kursen!
(null)

Och sedan fick jag mitt diplom!

(null)

Så i veckan har jag gjort massa browlifts för att öva öva öva. Det bästa när man lärt sig något nytt är att inte vänta för länge innan man gör det igen, för då tycker iallafall jag att jag glömmer lite eller blir mer nervös. 

(null)

Här ovan är några jag gjort i veckan. Och bilden med öppna ögon är mina egna bryn. Och på bilden är Brow liften 4-5veckor(!) så det har hållit väldigt bra tycker jag. Jag färgar dock mina var 3e-4e vecka för bästa resultat. Då kan jag skippa att sminka dom och bara borsta till dom på morgonen. 

Obs: Alla efter-bilder är tagna direkt efter den vårdande krämen stoppats på. Då är dom plattare, hårdare och framförallt mycket glansigare(!). Så kommer dom vara i 24h innan man får tvätta bort det. 
#1 - Lisa

Stort grattis till diplomet :) !

Ha en fin söndag kram <3

#2 - enna

Vad kul! Har bara testat lash lift :)

#3 - Netti Starby

Grattis till diplomen och så himla fina resultat! <3 Kramis

#4 - Emma Engström

Men guud vad roligt för dig!! Alltså detta vore så himla kul att testa på faktiskt :D KRAM

#5 - Carolina

Roligt att testa göra något nytt. Ser hur fint ut som helst :D

#6 - Alice

Åh, wow, så snyggt! Kul att du berättade lite mer om det! ^^

#7 - Lillan Kind

Det här var något nytt för mig. Tänk att man kan göra så mycket fint med ögonbryn! Jag har alltid varit så tacksam att jag råkar vara född med svarta ögonbryn trots att jag inte är så mörkhårig, så allt jag gör är lite "fintrimning"😄

#8 - ajlimullersandvik.blogg.se

Tycker du verkar svinbra på detta, dina egna är också sviiiinaaaaaasnyyyygga :D :D