Serier jag tittar på just nu

Just nu har jag tre serier jag ser på. Jag brukar se klart två, tre stycken åt gången. En jag ser på när jag är själv, en jag ser på med Adam (och ibland två, som nu, eftersom en av dom kommer ut med ett avsnitt i veckan). 

(null)
Den serie jag "slötittar" på när jag är själv är för tillfället Shadowhunters. Temat för mina serier brukar vara ungdomsserier som är lättsamt spännande. Inte så mycket att tänka och hänga med på men händer ändå mycket så man inte blir uttråkad. Denna handlar om ett gäng med magiska förmågor som försöker skydda världen mot demoner. 


(null)
Det senaste tillskottet är La casa de papel, och den är faktiskt riktigt bra! Har hört många som sett den men aldrig tagit mig tiden att börja med den. Nu har vi redan snart plöjt alla säsonger, haha. Det handlar om ett gäng rånare som tar gisslan och slår till mot Spaniens myntverk. Obs, vi tror även att vi kan spanska här hemma nu så vamos, vi går vidare till nästa serie. 


(null)
Den serie vi ser en gång i veckan är Homeland. Mästarna av cliffhangers (på delad förstaplats med Prison Break), vilket gör att man såklart vill se nästa avsnitt. Dock inte bästa säsongen men den funkar. 

Finns det någon serie ni tycker att jag inte borde missa!?


#1 - Lisa

Vilka bra tips på serier :)
Jag tittar just nu på Rig 45. Den är spännande och bra :)

Ha en fin lördag kram <3

#2 - Netti Starby

Vilka spännande serier du tittar på och jag tittar inte på någon. :-D Kramis

#3 - Heléna

Den första har jag inte tittat på, men Homeland är jag inne på sista säsongen som visas på tv nu och La Casa De Papel är jag inne på fjärde säsongen som precis har släppts på Netflix. Har kommit halvvägs i den och älskar serien! Homeland tycker jag har varit lite ojämn i säsongerna, men den senaste gillar jag.
Om du inte har sett Seven seconds och The Valhalla murders och The English game så är de tips på Netflix.
Hoppas du får en fin helg! Kram 💖

Svar: Tack för tipsen! The Valhalla murders blir nog nästa serie :)
Linneakin

#4 - enna

Inte sett någon av dem :) Men mina tips är Gossip girl, catfish och suits.

Svar: Tack för tipsen! Har sett gg och suits och dom är ju toppenbra :)
Linneakin

#5 - Carro

inte sett ngn av dessa tre så tack för tipsen!

#6 - Frida

Ja det är rätt jobbigt. Mest för att jag saknar att kunna gå ut med Zoe i barnvagnen. Bra inlägg, behöver lite tips här i instängdheten! Kollade precis klart Lucifer som var det jag tittade på när jag var själv och behöver något nytt. Längtar dock ihjäl mig till nästa och tyvärr sista säsongen av serien.

#7 - Emma Engström

Serietips är verkligen det jag behöver nu, har sett klart på Eagles så TACK!! KRAM <3

#8 - Ullie

nä men tyvärr kollar u inte serier . men ja gillar tom cruse o tittade senast på . världarnas krig den e bra sånt gillar ja o me spöken o sådär =) since va den heter med mel gibbson

#9 - ajlimullersandvik.blogg.se

jag gillar att slötitta, men har nog aldrig sett ut en enda serie...!

#10 - sara

Just nu titter jag faktiskt inte på någon serie men har läst att många tipsat om "älska mig" och att den nu finns på svtplay.

Sen måste du se bäst i test om du vill skratta, ingen serie ju men så roligt underhållningsprogram! :)

#11 - Jasmine

Svar: Tack för orden till inlägget om vår hemresa från Drömresan till USA. Det var en fantastisk resa!
Kram

#12 - Alice

Åh, bra med lite tips! La Casa de Papel har jag hört mycket gott om! Själv är jag inte ett så stort fan av "science fiction"-liknande serien som den första, men är ju ett stort fan av Harry Shum Jr. som är med i den, haha, så kanske borde testa bara för det, haha!

#13 - My Nordqvist

Bra tips :D

#14 - Johanna Utterberg

Homeland har jag precis sett färdigt nu! :)

#15 - Josäfin Andersson

ELITE måste du se om du gillar ungdomsserier blandat med mord & drama!! Annars tipsar jag om Locke & Key (fantasy-serie), Spinning Out (drama serie om konståkning och psykisk ohälsa) samt Raising Dion (spännande "superhjälte" serie) på netflix! :D