Fyndat nya krukor

Igår var jag en sväng med mamma på Storheden. Vi köpte lite smått och gott. Fyllde på med tvättmedel, toapapper och sådant roligt, haha. Hittade dessutom sjukt snygga krukor som jag bara var tvungen att köpa! Har ju börjat byta ut lite vitt till beige i vardagsrummet eftersom det blir så mycket mer varmare och ombonad känsla i rummet. 

(null)

Ignorera att jag måste byta till mindre innekrukor. Men visst var färgen snygg? En sån där brunbeige som matchar väldigt bra med mina gardiner och matta. 

(null)

Så här såg det ut innan: (lååångt innan, eftersom jag inte hunnit dela svärmorstungan till två). 
(null)

Och vet ni vad det bästa var? Att jag hittade dom på dollarstore för 40kr(!) styck! Har velat ha nya krukor men varit lite för snål för att unna mig det, men dom här var ju toppen. 
#1 - Ullie

perfekt med fynd o dessutom snygga älskar dom har ju flea st liknande fake dbdk
alltså va mysigt o fint du har ja har ått dill på fönster bilder alla får så fina o inte ja ha ha
va mycket snö ni ser ut o ha
fin morgon dag kramar

#2 - Lisa

Vad fint du har :) Krukorna var ju jättefina och jag älskar verkligen dina ananaslampor kram <3

#3 - Marie

Jättefina vart det med krukorna där,

#4 - Jasmine

Fina krukor! Kul med nytt till hemmet.

(Sent) Svar: Tack, glad att du gillade sista delen av min årsresumé.

Kram​

#5 - ajlimullersandvik.blogg.se

Beige är verkligen varmt, tusen gånger mysigare än vitt :D

#6 - Jennifer

Åh så fina! :D Jag älskar heminredning, hade kunnat köpa nytt till hemmet var och varannan dag :P

#7 - My Nordqvist

Så fina!!! Små grejer som gör stor skillnad :D

#8 - Sara Ekman

Jättefina krukor <3

#9 - Johanna Utterberg

Åh vilka fina krukor! :)

#10 - Amanda (Swedish Passport)

De var ju verkligen superfina, vilket fynd! :)

#11 - Josäfin Andersson

wow vad snygga!! Vilket kap :D

#12 - Alice

Åh, vilka snygga krukor, och verkligen en ombonad färg som du säger, och så billiga också! :D