Hår-makeovers x2

Tänk att vi snart går in i april! Tiden går så sjukt fort, så jag hinner knappt med. Tyvärr så har man ju inte så mycket planer och roligheter att se framemot nu eftersom det känns som att man bara går och väntar på att allt ska bli bättre. 

Men nu till något roligt. Här är två härliga makeovers jag har fått göra! 

(null)
(null)     Det har ju varit poppis med kalla silvergråa hur länge som helst men nu börjar man se varmare nyanser komma med i leken igen. Och jag tycker det är så fint! Det blir sån glans, klarhet och lyster. Jag är speciellt förtjust i dom lite guldkoppriga tonerna. Här har jag lagt en snäppet mörkare färg i botten och sedan samma färg rätt och slätt över hela håret och låtit dom gamla slingorna "göra skiftningarna". 


(null) (null)
Den andra makeovern är mer åt det kallare sandiga håller. Vi la en nyans mörkare i botten än vad hon är i sig själv och sen har jag slingat i en beigebrun ton. Sparade lite av det ljusa och nyanserade bara in det i en askig ton. 

Sen har vi även gjort en förtjockning med Hairtalk. Ett paket askblond och ett paket mörkbrun. Så fräscht!


Vilken makeover gillade ni bäst?

#1 - Lillan Kind

Åh båda är jättefina!😃 Men om jag måste välja får det bli den första. Jag tycker mycket om varma och guldkoppriga toner😊

#2 - Netti Starby

Åh vad fint och jag gillar båda lika mycket :-D Kramis

#3 - Carolina

Men åh så fint! Älskar verkligen när man kan förändra så pass mycket i hårfärgen :D

#4 - Alice

Wow, så snyggt alltihop! Du är så duktig! <3

#5 - Lisa

Vad fint. Gillade båda men om jag måste välja så blir det den lite guldiga :) kram

#6 - Linnéa

Stiligt!

Svar: Tack! Kan förresten inte komma in på din blogg av nån konstig anledning :/ den varnar och ber mig inte gå in på den eftersom den inte är säker
Linneakin

#7 - Jasmine

Vilka fina makeovers! Jag gillar dem båda.

(Sent) Svar: Tack för de uppmuntrande orden om min kreativitet.

Kram

#8 - Annie - Stora Små Äventyr

Båda var väldigt fina! :D Tror dock att jag gillar den andra liiite mer :)

#9 - Emma Engström

Åh gud så himla fina resultat!! Blir så sugen på att gå till frissan med en gång haha <3 Duktig!! KRAM <3

#10 - Ullie

det är så skoj o se hur fint o bra et blir duktiga du

#11 - Johanna Utterberg

Åh så fina makeovers!! :) Nu hoppas vi att detta vänder snart...

#12 - Amanda (Swedish Passport)

Åh så snyggt! Älskar verkligen tonerna i den andra makeovern, så fint! :D

#13 - Ajli

Jag föredrar den varmare make overn men båda är verkligen en dunderskillnad :)

#14 - my

Wow så snyggt!!! Båda är superfina men ska jag välja en väljer jag nog 2an :D

#15 - Frida

Blev jättefint båda två! :)
Smoothie bowl och amerikanska pannkakor är ju så gott!
Och när jag är i Sverige så äter jag en del knäckebröd till frukost jag med. Finns inget hårt bröd utomlands som är så gott som det svenska knäckebrödet :)

#16 - Josäfin

SNYGGT! den andra var favoriten :D