Ridning och LIVE-fest

Fredagens arbetsdag var verkligen en klass för sig. Först hade jag lite kunder på förmiddagen men sen efter lunch var det dags att bege sig ut till stallet för ett ridpass utomhus. Jag som annars brukar vara inomhus hela dagarna kände verkligen hur en timma ute i solen mitt på dagen gör under för kropp och själ. Man fick verkligen extra energi!

(null)
Försöker se cool ut, men tycker hästar är lite läskiga egentligen. Detta var ju mitt första ridpass någonsin! Jag var även väldigt fancy med mina leo-stövlar. 

(null)
Eftersom jag var newbie så fick jag den tjockaste och slöaste (och snällaste) hästen, vilket säkert var lika bra. 

Efter ridpasset for vi raka vägen tillbaka till salongen för att svira om till partyoutfiten! Corona ställde ju in vårt AW-event med ölprovning vi skulle haft förra fredagen, där vi även skulle lanserat våran vår- och sommarkollektion när det kommer till färg. (Golden Colors, med inspiration från Tjers ölbryggeri). Vi ville ha lanseringsparty ändå så då kom vi på den briljanta idén att köra den live istället! 

(null)
(null)

Det var verkligen en kul och annorlunda kväll! Vi körde take away från Resturang CGs (oxfilé och gratäng med lite charkuterier, såå gott!). Och även fast man känner sig lite stel och obekväm framför kameran så får man bara tänka att det är bra träning.
#1 - Ullie

nej men ja det lt verkligen som mysigt hela dagen

#2 - Netti Starby

Vilken härlig kväll ni hade! :-D Kramis

#3 - Lisa

Vad mysigt det ser ut :) Jag har inte ridit sedan jag var barn och det var på Skansen haha. Synd för det verkar så roligt.
Vad smart att köra eventet live. Många får nog tänka om i dessa dagar :)
kram <3

#4 - Marie

Förstår att det var skönt att komma ut en sväng sådär mitt på dagebn

#5 - Lillan Kind

Ja det är verkligen energigivande att få tillbringa en stund utomhus i solen, när man är van att vara inomhus. Så kul att du ägnade timmen åt ridning som är en av mina favoritsysslor😄 Det lät som ett intressant sätt att hålla lanseringsparty, och den maten hade jag gärna ätit en portion av!😄

#6 - Julia

Men alltsåååå, så himla härligt det låter!? !? Rida i solen på en slö tjock häst låter GULDVÄRT!

#7 - Alice

Vilken dag! Vad roligt att du testade på att rida, och himla smart att köra online ju! ^^

#8 - Petra Olsson

så mysigt:) ja hästar e fina men jag har respekt för dem:) kram