Balkongfix! - så såg den ut tidigare

(null)

I helgen har jag grejat färdigt det sista på balkongen. Blommorna är på plats och plädar/terrassvärmare är införskaffade så nu är jag redo för häng både på dagen och kvällen. 


Den har dock inte alltid varit så tjusig, utan jag har fräschat upp den sakta men säkert. Varje sommaren har jag fått nån liten ny idé. 

Första året har jag ingen bild på, men då hade vi precis flyttat in och införskaffade bara café-setet (bord + två stolar) samt mattan i nästkommande bild. 

Andra året såg det ut så här. Trallen och stegen kom till. Började även använda tyg till balkongräcket för lite mysigare känsla. 

(null)

Tredje året tyckte jag att jag piffade upp den rejält. Bambuvägg och mycket fler blommor. 

(null)

Men uppenbarligen blir det bara bättre och bättre för nu, det fjärde året, maxade jag upp den rejält. Mysbelysning, lounge-set, brickbord, plädar m.m! Det är så himla mysigt att hänga ute på balkongen nu. 

(null)

Vad tycker ni om utvecklingen? Haha :)

#1 - Netti Starby

Åh det blev jättefint och så mysigt! <3 Kramis

#2 - Evelina

Wow det blev verkligen jätte fint!🥰

#3 - Lisa

Vad fint det blev. Förstår att du tycker det är mysigt att sitta där :)
Kram

#4 - Hemma Hos Felicia

alltså vilken förändring! och så mysig den blev!! :D

#5 - Heléna

Vilken härlig utveckling! Nu blev jag peppad att fixa till lite mer jag också! Tyvärr är min balkong så avlång även om den är stor så det är svårt att möblera den på ett bra sätt om man ska komma fram. Hoppas du får en riktigt fin helg fina du och får njuta på din fina balkong! Kramar 💖

#6 - Alice

Superfint! Roligt att se hur det har sett ut genom åren. ^^

#7 - Celine

Men vilken upgrade! Så fint och mysigt!

#8 - Henrik Olsson - Föreläsningar

Det ser riktigt mysigt ut :)

#9 - enna

Så fint och det är ju hur härligt som helst att du nu kan sitta på balkongen och bara njuta :)

#10 - Ullie

åh ja gillar rotting möbler o bambu så fint
mysigt med balkong häng nu

#11 - Hilma Eklund

Men guuud vad fint det blev! 😍 Vad snyggt mattan passade där! 🌸

#12 - Emma Engström

Att gå tillbaka lite i arkivet och se hur det sett ut är ju lite kul, vilka förändringar som blivit och som man kan göra! :D FINT!! <3

#13 - Fotograf - FuckCancer - Tessie

Det ser verkligen super mysigt ut, inbjudande! :)

#14 - Joakim Ramqvist Hallin

Bra m utv på alla plan, i skrivande stund klart mysigast och finast m nuvarande balkongplan än de första 3 åren.. 😁👍🤗.

#15 - Beatrice

Wow vad fint det blev!! 😍

#16 - Hanna

Men vad mysigt 😍

#17 - Ida

Men guuud så fin den blev! Så himla mysig asså wow😍

#18 - Carro

wow, blev grymt snyggt :D

#19 - Malin

Men så mysigt! Det blev en så lyxig känsla :D

#20 - Johanna Utterberg

Så fint du har gjort det! :)

#21 - Amanda (Swedish Passport)

Men alltså lägg av så fantastisk utveckling! Den ser ju verkligen så himla fin ut nu, hade inte tackat nej till att hänga där en solig eftermiddag liksom ;)

#22 - Carolina

Mysigt! Älskar när man kan fixa i ordning så man trivs bättre på sin uteplats. Själv har vi försökt men det är svårt att införskaffa sådana här mysiga kuddar till vår lounge set så att det blir att sitta ute på hårt material vilket vi inte uppskattar mycket. Så hoppas att vi till denna sommar kan införskaffa oss det vi behöver :D