Börjat löpträna, och gillar typ det?

När jag bestämde mig för att börja löpträna (försäsong inför kommande innebandysäsong) så skaffade jag en app där man fyller i när man tränar. Då får man lite kolla på hur ofta man tränar, hur mycket man sprungit osv. 

Imorgon har jag haft appen i en vecka och den totala sammanfattningen är:
- 5st aktiviteter (Tre intervallpass, ett långdistans och ett gym/styrke-pass). 
- Tränat 3h  
- Sprungit 30km
- Personbästa: 5:34min/km

Jag som alltid hatat att löpträna har alltså sprungit 3mil (!) på en vecka. Wooow, det trodde jag inte. Och att jag faktiskt har tyckt om det också? Nä, efter detta förtjänar jag en klapp på axeln. Det ska även bli spännande att se utvecklingen vecka för vecka eftersom jag kommer hålla på med det här i 11 veckor till. 

(null)
Jag har sprungit utomhus alla gånger förutom idag. Idag var jag så himla frusen så ville inte ut i blåsten, så därför fick det bli löpbandet. 
#1 - My Nordqvist

Vilket bra tips!! Hatar också att löpträna haha!!

#2 - ajlimullersandvik.blogg.se

Men bravo!! Jag hatar att löptrana, kanske det finns hopp för mig också :D <3

#3 - Anonym

Wow, bra jobbat! ^^

#4 - Alice

Wow, bra jobbat! ^^

#5 - Evelina

Wow vad duktig du är!

#6 - enna

Men vad duktig du är!