Mellis

Idag har jag avverkat mitt tredje träningspass utomhus! Eftersom jag körde ganska hårt igår (ca 8.9km) så var vaderna och låren väldigt sega, men man orkar alltid mer än man tror. Idag körde jag nio stycken 300 meters intervaller, med en längre paus efter var tredje intervall. Sjukt fint och soligt även idag så det var väldigt härligt att vara utomhus. 

(null)

Nu när jag kommit igång med träningen så äter jag mer mellanmål än vanligt. Det behöver inte vara så avancerade grejer utan det kan vara typ turkisk yoghurt och lite nötter. Eller som sist, då jag tog keso och färska blåbär. Enkelt och gott. 
#1 - Hemma Hos Felicia

så skönt att kunna träna utomhus! Och ditt mellanmål såg supergott ut! :)

#2 - Fanny Ståhl

Åh, önskar att jag också hade motivation till träning. Men det är så inte min grej! haha.

#3 - Malin

Rimligt att det krävs mer mellanmål under dagen nu när du tränar mer! För mig brukar det ta ett tag att fatta när jag kommer in i mer intensiva träningsperioder "Varför är jag SÅ godissugen hele tin...?"

#4 - Hilma Eklund

Hoppas du har en skön kväll 🥰 kram!

#5 - Hanna

Jag älskar mellis! De är nog de bästa som finns😍

#6 - Emma Engström

Oj jisses, jag kan tänka mig att det verkligen känns! HEJA dig, så grym du är <3 Hoppas du får en superbra kväll vännen <3

#7 - Hilma Eklund

Hoppas du har en skön kväll 🥰 kram!

#8 - Johanna Utterberg

Så härligt med träning och vad duktig du är! :)

#9 - Carro

underbart att kunna träna utomhus :D

#10 - Amanda (Swedish Passport)

Heja dig! :D Utomhusträning är ju verkligen så himla mycket härligare än att stå i och trängas i ett gym ;)