New in - Träningsrelaterat

Efter att inte ha köpt några nya prylar till mig själv på hur länge som helst (okej, säkert inte lika länge sen som det känns men ändå) så har jag verkligen shoppat loss sista veckan! 

Jag har velat ha en Apple Watch i säkert 1-2 års tid och nu när jag börjat löpträna vill jag även ha någon form av träningsklocka som kan ta tid, mäta puls osv. Och det kan ju Apple Watch så kände att jag slog två flugor i en smäll där. Eftersom jag har silver och rosé på mina vanliga klockor så kände jag att en helsvart kändes rätt. 

(null)
(null)


Även mitt andra köp är lite träningsrelaterat, hehe. Insåg att mina gamla löparskor kanske är lite för gamla för att dom ska vara bra så investerade i ett par nya. Provade ett par nättare denna gång, som inte lika stabila som mina tidigare så hoppas dom funkar. Jag pronerar tydligen inte som jag trodde att jag gjorde. Men det kanske är skillnad när man går vanligt och springer, för mina tygskor förstörs alltid på insidan först. Invigde dessa igår på löpbandet och dom kändes supersköna! 

(null)

#1 - Isabelle

Åh!
Har också suktat efter den klockan, uppdatera gärna om du är nöjd :)

Svar: Absolut, kommer en liten recension framöver så håll utkik!
Ps. Din blogg funkade inte att gå in på, måste vara fel länk så du vet. :)
Linneakin

#2 - karina

Så kult med apple watch! Fine sko <3

#3 - Netti Starby

Vilka fina köp du har satsat på! <3 Kramis

#4 - Lisa

Snygg klocka och snygga skor :) Skorna ser väldigt sköna ut också :)
Ha en fin onsdag kram <3

#5 - My Nordqvist

Så snygga skor :D

#6 - Henrik Olsson - Föreläsningar

Snyggt!! :)

Ibland måste man unna sig något extra :)

#7 - Evelina

Alltid kul med lite nya grejer

#8 - Ullie

har oxå shoppat idag en ny till solcells lampa dessa snygga fina runa som är från glas olssons så fina

jätte fint både me skor o klocka iblan får man unna sej säger ja

#9 - Beatrice

Ohhh, har verkligen funderat på att köpt denna klockan men tveksamt som attans. Vill gärna göra mer om den sen! 😍

#10 - Alice

Najs med lite nytt! ^^ Jag fick ett par nya skor till löpning och gymmet nu när jag fyllde år, ska bli riktigt kul att testa dem!

#11 - ajlimullersandvik.blogg.se

Jag har också köpt en apple watch!! Efter att ha drömt om en i säkert tre år! Köpte en svart med rymdgrå skärm och det är exakt vad min i phone har XD

#12 - Emma Engström

Nej men åh, en sån skulle jag verkligen vilja ha alltså!! Skorna är ju himla snygga de också :> KRAM

#13 - Ida

Så härligt med en Apple Watch och skönt med nya träningsskor! :D

#14 - Johanna Utterberg

Kul med lite nytt och ger ju extra push till träningen när man köper nya grejer :)

#15 - Hilma Eklund

Åh detta var du verkligen värd tycker jag! Så kul att köpa något som man verkligen velat ha så länge 😍 Supersnygga skor verkligen!

#16 - Hanna

Det peppar en så sjukt när man har en klocka tycker jag! Jag älskar min fitbit och det känns som man aldrig tar av den😂

#17 - enna

Vad kul med lite nytt! Hoppas du blir nöjd med klockan :)

#18 - Carro

den svarta var ju också supersnygg :D jag köpte ju en vit men det som är så himla bra är att man kan köpa till flera band :D