Älg-skådning

Godkväll och välkommen tillbaka! Som vanligt blir det lite paus i bloggandet när livet kommer emellan. Men nu är hela innebandysäsongen pausad, som typ alla andra sociala aktiviteter, så det känns som ett ypperligt tillfälle att börja blogga igen. Kalendern ekar tomt om man säger så. Dessutom saknar jag att skriva av mig. 

För ett litet tag sen gjorde jag dock något väldigt trevligt. Vi var ute på Cape Wild och kikade på vildsvin, matade renar och såg lite ståtliga älgar. Det bjöds på egengjord lingonglögg, älgsouvas till lunch (över öppen eld) samt en väldigt god charkbricka. Det bjöds på det bästa vädret på hela veckan och det var så skönt att ta vara på dagsljuset. 

(null)
(null)

#1 - Biggeros

Så hilmla trevligt att åka på en vildmark tour i vintern=) Ibland behövs en bloggpaus när livet i sig självt går före <3

#2 - lisa

Vad roligt att få se älgar, renar och vildsvin så nära :)
Kommer ihåg när mina tre barn spelade innebandy, man hann ingenting annat än bara fara runt i Sverige men kul var det :)
Kram

#3 - Netti Starby

Vilken mysig utflykt du var på. Kramis <3

#4 - Mirre - Sweetwords

Oh mysigt att kunna se dem på närmare håll och ibland behövs detpaus för att uppskatta både vardagen och bloggen. Tror många hinner blogga mer nu i jul

#5 - Annie - Stora Små Äventyr

Mysigt att hälsa på älgar :D

#6 - https://siliiins.blogg.se/

Älgar är bra häftiga!! :)

#7 - Hilma Eklund

Åh älgar är så fina ståtliga djur <3

#8 - Enna

Men vad spännande!

#9 - Alice

Wow, vilken upplevelse! <3

#10 - Celine

Men åh så mysigt!!

#11 - My

Roligt att du är tillbaka!! Så roligt att spana in djuren :D

#12 - ullie

åh men det kan va skoj vi va på något sånt med stora oxåar i sommras intressant

jag önskar dig & de dina en riktigt GOD JUL vännen kram

#13 - Hilma Eklund

God jul fina du! Kram <3

#14 - Jasmine

En så mysig upplevelse!

Svar: Tack för din kommentar.

God jul!
Kram

#15 - Hanna

Åh så mysigt 🤩

#16 - Caroline

men HUR mys?!

#17 - Carolina

Vad maffigt att vara nära älgar på detta sättet. Lät som en trevlig dag! Gott nytt år :D <3

#18 - Frida

Men vad mysigt det låter!! Det där skulle min pojkvän säkert älska som vill se lite mer av Sverige. och jag med såklart! :)