Påskledigt

(null)
(null)
Smoothiebowl på banan, mango, avokado och bladspenat. Min favorit! Fick även en jättefin påskpresent som jag kan visa sen. 

Då var "påskveckorna" över. Det har varit väldigt skönt med två kortare arbetsveckor och nu börjar man verkligen blicka fram mot våren. Och med våren kommer ju alla dessa röjar och fixar-känslorna, så jag har skrivit upp massa listor på vad jag ska fixa nu under april/maj. Och främst då i maj, eftersom jag kommer gå på graviditetspenning då.

Annars händer det inte så mycket just nu. Vi har börjat träffa några från släkten och bekanta eftersom man nu kan sitta ute och dricka kaffe utan att frysa ihjäl. Så helgerna ser ganska så likadana ut. Träffa lite folk på avstånd och njuta av att det börjar bli varmare och ljusare ute. 
#1 - Malin

Wow så gott det såg ut :D

#2 - Amanda (Swedish Passport)

Alltså sååå underbart att man kan börja sitta ute och umgås med människor igen! :)

#3 - Jasmine

Din smoothiebowl ser god ut!
Fint att ni njuter av vårvärmen och kan umgås med vänner och bekanta på håll.
Kram

#4 - Frida

Så härligt att man äntligen kan börja ses utomhus igen :) Och jag älskar också att ha de där ingredienserna i smoothie bowls. Avokadon gör att den verkligen blir krämig :D

#5 - Flisan

sv: jamen visst har dem :D

#6 - Josäfin

men mums vad gott!! 😍