Sunny days

(null)

(null)

(null)

Under både julledigheten samt alla helger i januari har jag verkligen njutit och tagit till vara på dom dagar solen visat sig! Har ju världens finaste promenadslinga just utanför dörren så den är perfekt för alla helgpromenader. 

Här är lite tips för er som har tråkigt:
1. Gå ut när det är sol eller dagsljus. Man blir så mycket piggare när man får lite frisk luft under dagen och livet känns genast mycket roligare. 
2. Börja läs eller lyssna på en bok! Mina senaste jag lyssnat på är Björnstad och Där kräftorna sjunger. Inte de bästa, men ändå helt okej! Ett hett tips är dock En bur av guld. (Obs: Tips nr 2 går utmärkt att kombinera med tips nr 1). 
3. Skaffa någon inomhushobby. Jag ritade en period och sen spelade jag switch en annan period. Väldigt trevligt! Andra grejer kan ju vara att tex prova något nytt recep eller lägga pussel. 

#1 - Mirre

Ohh hur underbart såg inte det där ut då, vackra foton

#2 - lisa

Vilka bra tips. Fina bilder :)

#3 - Netti Starby

Vilka vackra bilder och idag ska jag passa på att promenera i solen. Kramis <3

#4 - Terese

Så mysig bild, trevlig helg!
Kramis

#5 - Jennie

Så vackra foton!

#6 - ullie

härliga bilder men ja är inget fan av snö har ju börjat med spackeltavlor o vika stjärnor det blev mitt :D

#7 - Caroline

snö och sol i kombination, alltså <33

#8 - Alice

Vilka bra tips! Här har vi också haft mycket sol. ^^ Kram!

#9 - Hanna

Men åh så fina bilder 😍😍

#10 - Enna

Så otroligt vackert!

#11 - My

Så himla underbart när solen är framme <3

#12 - Hilma Eklund

Wow vilka bilder <3

#13 - Johanna Utterberg

Så härligt och energigivande när solen skiner :)

#14 - Mirre - Sweetwords

Oh så vackra vinterbilder =D, vintern är bra magisk

#15 - Amanda (Swedish Passport)

Men alltså WOW! Vilket magiskt ljus i dessa bilder! :D

#16 - ullie

så magiska bilder
ogillar vinter o snö men ja ljusare o vackert håller ja me om

#17 - fotokoffe

Vilken idyll, miljön påminner om ett ställe vi åkte till under vår husvagnssemester får ett par sommar sedan. Tips 2 går att kombinera med tips 1. Har hänt nu att jag lyssnar på kurslitteraturen under mina promenader. Om inte annat radio P4 Göteborg!(också ett bra tips att lyssna på radio, får bli mitt bidrag)