Mumin-nytt

(null)

Jag tycker de två senaste muminmuggarna som kommit var så himla fina i färgen (Filifjonkan och Muminmamman) så jag kunde inte låta bli att köpa hem en av dom. Valet landade på den persikofärgade. 

Iittala hade dessutom superbra rabatt på jättemycket mumingrejer så jag köpte även ytterligare två muminmuggar i lite våriga/somriga färger samt en liten skål som passar till exempelvis godis eller yoghurt. 

(null)
(null)

#1 - Jasmine

Vilka fina tillskott i köksskåpet!

Svar: Tack, kul att du gillar majsidorna i min bullet journal.

Hoppas att du mår väl. Jag tänker på dig och magen.
Kram

#2 - Jasmine

Vilka fina tillskott i köksskåpet!

Svar: Tack, kul att du gillar majsidorna i min bullet journal.

Hoppas att du mår väl. Jag tänker på dig och magen.
Kram

#3 - Malin

Meeen så söta!!

#4 - Flisan

sv: tack :D

fina :D

#6 - Carolina

Men åh så fin! Jag älskar själv mumin och samlar på dessa muggar :D
Jag kommer dessutom vilja ha skålar och en massa annat ifrån mumin sen!!

#7 - Frida

Vilka fina! Tycker alla muminmuggar och skålar är så himla söta :)

#8 - Johanna Utterberg

Så söta muggar :)

#9 - Johanna Utterberg

Så söta muggar :)