Mushroom

(null)

Hittade världens mysigaste tröja inne på bikbok förra helgen. Den är brun (min nya favoritfärg) och jättemjuk och gosig. Ett stort plus är att denna modell hade jättelånga ärmar. Det är annars alltid mitt problem. Alla byxor och tröjor är oftast för korta för mig. Hittade även svarta kostymbyxor som satt som ett smäck. Perfekta när jag ska börja jobba igen tänker jag. 

Dagen till ära så matchade jag med en kall brun/mauve sminkning också. Passar på att sminka mig lite extra nu för tiden på dom dagar jag ska göra något annat än att bara vara hemma. Det känns genast lite festligare/roligare bara för det! 

(null)
#1 - ullie

den va super fin . gillar med brun och jordfärger det

#2 - Netti Starby

Vilken fin tröja du köpte och jag gillar också bruna färger. Kramis <3

#3 - Celine

Den såg verkligen fin och gosig ut!

#4 - Ebba

Så fin tröja! Älskar brunt!

#5 - Maria Jonsson

Vad fin du är 🥰

#6 - Enna

Så fin brun färg!

#7 - Anonym

Yoooo