Skaffat gymkort

(null)

Jag har ju inte haft ett gymkort på ca 1 år, men nu så har jag äntligen skaffat ett! Jag känner att alla mina muskler har typ försvunnit och eftersom jag ammar så har jag även rasat i vikt. Så nu tänkte jag att det är dags att bli starkare!

Tyvärr så fick jag en spricka i revbenet för tre veckor sedan som fortfarande gör väldigt ont så jag har inte kunnat börja gymma på allvar riktigt än. Dock invigde jag gymmet (jag är på ett nytt gym, i centrum dit jag flyttade i höstas) förra veckan men två benpass. Och jag tänker att det får bli två benpass även denna vecka. Fram tills det att revbenet läkt och jag kan köra något annat. 

#1 - Carro

heja dig :D

#2 - Denise

Åh saknar att gymma! Vill också skaffa ett gymkort igen :)

#3 - Jennie

Bra med gymkort

#4 - Sara Ekman

Härligt! :) Spricka i revbenet gör så sjukt ont, hoppas det läker snabbt!

#5 - Jasmine

Heja dig!
Kram

#6 - Carolina

Usch, låter inte behagligt med en spricka i revbenen. Hoppas att det blir bättre snart!
Trevligt med gymkort. Jag har aldrig varit en person som tycker om att gymma, däremot känner jag likt dig att efter all amning och graviditeten i sig, upplever jag att mina muskler sinat. Dags att ta igen mig med lite träning också. <3