Cocktail-glas

Har fyllt på min Iittala-samling med dessa två cocktailglas. Dock dricker jag inte så mycket drinkar hemma så jag tänkte mer ha dom till efterrätter. Det går att ha till exempel pannacotta, creme brulee eller sorbet. Man vet att man börjar bli (eller vadå börjat bli? haha, ÄR*) vuxen när man tycker det är roligt att samla på tallrikar, glas etc. Iittala och muminglas är ju två storfavoriter hos mig.
#1 - Julia

Riktigt snygga!!!

#2 - Carolina Thoor

Haha ja, eller hur! Samlar på Taika märket utav Iitala och man känner sig precis som du säger, vuxen, då man samlar på sådant ^^,

Sv; ja, det tycker jag med. Sån bra film! :D

#3 - NICOLE

Så fina är de!

#4 - ullie

gillar oxå littala men har bara ljusstakar men de är så fina glasen

#5 - Hanna

Det var den verkligen! Mycket godare än vanliga pizzor faktiskt 😍

#6 - Johanna Utterberg

Så fina glas! :)

#7 - My

Så fina :D

#8 - Bella

Åh vilka fina!

#9 - Gabriella

Åh så snygga!!

#10 - Amanda Niclasson

Så fina!