Den årliga rensningen


Nu har jag börjat den årliga rensningen och bytet från vår- & sommarkläder till höst & vinterkläder. Nu är sommarskorna nerpackade i kartonger och de lite varmare skorna är putsade, insmorda med sko-"conditioner"  och impregnerade. Har även hunnit ta fram de stickade tröjorna och packa ner dom somriga klänningarna m.m. Till helgen är jag bortrest så jag får skjuta upp rensningen av ytterkläder till veckan efter. 
#1 - jessy

Gud va bra :D

#2 - Alice

Alltid skönt att rensa och byta plats och så, och så många fina skor du har! :D

#3 - Netti Starby

Härligt med rensning och så många fina skor du har! :-D Kramis

#4 - Natalie

Rensning en gång per år (minst) behövs! Det är roligt också att gå igenom och se vad man har eller behöver inhandla :)

#5 - Mirre Sweetwords

Ja samma här, dags för mig med att göra

#6 - Zara

Sv: ja väldig svår fråga!
Så skönt att rensa ur lite :)

#7 - MALIN

Spännande! Då får det plats med massor av nytt ;) Kram

#8 - Sara Ekman

Måste också fixa i garderoberna och rensa ut och hänga i ordning :)

#9 - ullie

ja är ju inte sådär som byter eller va man säger utan allt är där annars har ja inte rum för nåt.
men jätte bra med rensning samtidigt va mycket fint du har o underbar sänggavel lite lik min gillar den massa :D kram

#10 - elin

Åh måste också rensa mitt snart!<3

#11 - Carro

Så många skor! Vad roligt att byta garderob, känns ju ändå som att hösten kommit nu :)

#12 - Linda

Skönt att rensa :-D

#13 - Matilda Berlin

Är det redan dags?? Är inte sugen på att lägga bort sommarkläderna =( Men grymt av dig att ha gjort det <3

#14 - Ida Gratte

Alltid skönt att rensa ur! :)

#15 - My

Alltid roligt att byta ut alla grejer igen! Tråkigt dock att det innebär att sommaren är slut :(

#16 - Tove

Fin blogg, hoppas du får en grym dag :)

#17 - Johanna Utterberg

Vad skönt och ha det gjort! :)

#18 - Dixi Wonderland

Jag har också sån förvaringslåda från Ikea :D Dom är så himla bra.

#19 - Days by Johanna

Ja det börjar gå åt det hållet nu :(

#20 - Annie

Duktig du är! Jag skulle behövt gjort det för länge sen, men får inte tummen ur .. ;)

#21 - Kattis

Så smart att plocka undan mellan årstiderna, jag blandar hejvilt i garderoben!😛

#22 - Amanda

Å vad skönt att rensa, behöver också men känns så deprimerande att ta bort sommarkläder haha :(

#23 - Hanna

Gud skulle också behöva rensa!

#24 - Natalia

Åh härligt att rensa ut :D

#25 - Denise

Borde också ta och göra rensning här hemma i garderoben.. Men det får nog vänta till nästa vecka ändå.. :)

#26 - Gabriella

Åh så härligt att ha det gjort!!

#27 - Bella

Åh vad mycket snygga skor!

#28 - Ida

Åh, ska bli mysigt med tjocka tröjor igen tycker jag :D

#29 - Ida - foto & häst

Så härligt att ha börjat med rensning, så skönt när det är gjort :)

#30 - sarah

ojoj många skor

#31 - Angelica

Borde också fixa allt sånt där!

#32 - Kashayas

Vad duktig du är!

#33 - MALINDENISE

Åh behöver också ta tag i det där måstet, så skönt när det är gjort! :D