En tvättmaskin på en tvättmaskin

Jag är en sån som gillar när det är ordning och reda. Var sak har sin plats och går det att organisera i diverse lådor är det med fördel. Hittade denna burk för tvättmedel när jag var på Dollarstore sist. Iställer för att ha den fula kartongen med tvättmedel framme eller i någon skrubb så är ju denna mycket snyggare och mer lättillgänglig när den står på tvättmaskinen. Till höger har jag även korgen med mina handdukar jag tvättar ansiktet med. Ska dock möblera om på tvättmaskinen snart, för jag är även på jakt efter en snygg glas-karaff som jag ska ha sköljmedlet i. Och då ska jag nog sätta korgen med handdukar i hyllan bredivd. 
#1 - Dixi Wonderland

Så gullig :D

#2 - My

Jättesnyggt ju :D

#3 - Isabella%20Schwarz

Men åååh vad fint! Hotellkänsla nästan! Blir också sugen på att lägga mina ansiktshanddukar på separat ställe nu! Tack för tips! Kram!

#4 - Carolina Thoor

Jag såg också den sist jag var på dollarstore! Alltså den hade jag också velat haft haha. Så söt ju!!

Sv; tackar! Älskar också Mumin :D

Aha! Vad roligt. Hur länge har du varit frisör? :)

#5 - Annie

Jag gillar också ordning och reda! Den var riktigt snygg och passade verkligen :)

#6 - Zara

Snygg!

#7 - Amanda

Så smart och snygg :)

#8 - Johanna Utterberg

Vilken fin! :)

#9 - Gabriella

Såå gullig!!

#10 - Bella

Men åh vilken söt!

#11 - PhotoJelly

Smart förvaring :) och snygg!

#12 - Amanda Jona [FOTOGRAF]

Men åh så söt låda! Den måste jag hålla ögonen öppna efter :)

#13 - Jasmine

Vilken inspirerande "tvättstuga" du har! Burken till tvättmedlet är ju makalöst söt. Jag beundrar din ordning och reda. Hoppas att du hittar den där glaskaraffen!
Kram

Svar: Tack så mycket! Ja det hoppas jag också :)Kram
linneakin