Ett random inlägg

Jag och Adam jämförde underarmar, haha. Dock har jag typ några centimeter längre underarm än vad han har.


Det går ganska bra när jag är och bowlar. Speciellt om jag får i mig någon drink samtidigt, haha. Då tänker jag inte på att klotet är så tungt. Tror detta är min bästa omgång hittills.

För er som inte visste det så har jag fått min mumincrush från mamma. När hon fyllde år så fick hon denna teckning att hänga upp bredvid hyllan med muminmuggarna.

Om jag bara fick välja en måltid så tar jag frukost alla dagar i veckan. Jag fullkomligt ÄLSKAR hotellfrukost. Dock ganska tur att man bara äter det ett par gånger om året (när vi har bortamatcher typ). För så värsta nyttigt är det inte. Fast ska nog försöka göra den nyttigare varannan gång iaf! ;)
#1 - Kattis

Härligt inlägg!😀
sv: Tack för dina gissningar i tävlingen!

#2 - Jennifer

Härliga bilder :)

#3 - Jenny

Oj bowlingen såg inte alls illa ut! Flera kryss minsann, vad roligt :D

#4 - Bella

Åh vilken fin teckning!

#5 - Angelica

Tycker bowling är såå kul, men fy, vad jag är dålig på det ahah!

#6 - Annie

Eller hur ;) frukost är bäst och speciellt hotellfrukost. Mums! :)

Ha en bra dag :)

#7 - Miss Philipsen

Bowling är kul men svårt :) Antingen går det jättebra eller jättedåligt :'D

#8 - Ida Jansson

Håller med! Hotellfrukost är BÄST!!!