Kvalitetstid

Igår hade jag lite kvalitetstid med min käre mor och syster. Vi möttes för en fika på stan samt en liten shoppingrunda. Som vanligt hittar jag alltid någonting. Plus att jag bett mamma köpa lite i södra sverige när dom var där, så ska visa er i nästa inlägg vad jag köpt för något.
 
Jag provade Dansk wienerbröd för första gången, och gud vad gott det var. Tyvärr fick jag ju såklart den med minst choklad på, men det kanske bara var bra, haha. Denna helg har jag verkligen unnat mig i matväg. Italiensk ravioli med tryffel till varmrätt och "gelato" till efterrätt i fredags samt grillad pepparbiff och detta fika igår. Muuuums.
#1 - Johanna Utterberg

Åh så härligt och mysigt! :)

#2 - Netti Starby

Vad mysigt att ni hade kvalitetstid tillsammans! :-D Kramis

#3 - Zara

Sv: ja :), Aa riktigt underbar film ❤️
Härligt med shopping, roligt att du hittade något! :)

#4 - Carolina Thoor

Mysigt med en familjedag & trevligt med att ha testat ett nytt fika bröd :D

Sv; jo, men det är precis så jag känner :D

#5 - Ida Gratte

Åå så mysig dag du verkar haft!!

#6 - Carro

Åh så mysigt! :)

#7 - Ida

Men åh vad mysigt!

#8 - Bella

Åh vad mysigt!

#9 - Gabriella

Såå mysigt!!

#10 - Hanna

ja verkligen ska bli så tråkigt att börja jobba men de är bra med rutin 🙄

#11 - Annie

Kul med fika :)

#12 - Natalie

Vad härlig dag! Och man måste kunna få unna sig, även i goood matväg^^ Obs, gör det varje dag :D

#13 - elin

Härligt med lite kvalitets tid<3

#14 - Sarah

Vilken mysig da ni hade :)

#15 - Sara

Mysigt!

#16 - Sara Ekman

Mys :)

#17 - MALIN

Det låter som en härlig dag! Kram

#18 - ullie

Det är så himla viktigt med kvalitetstid sånt behövs verkligen

#19 - Amanda Jona [FOTOGRAF]

Åh, lät verkligen underbart! Och hur mycket gott har inte du ätit då? MUMS! :D

#20 - Linda

Men mysigt :-D

#21 - Kattis

Vilken härlig helg det låter som!😀

#22 - Evelina

Så mysigt det låter! Kolla gärna in min blogg om du vill ha chansen att bli "Veckans blogg". Kram<3


www.devote.se/evelinaisacson

#23 - Matilda Berlin

Guuu vad härligt!! =)

#24 - Natalia

Härligt :D

#25 - Dixi Wonderland

Åh va mysigt :D

#26 - Felicia

Mysigt :D