Lashes

Jag har ju haft fransförlängning sen i juni, och i veckan fyllde jag på dom igen. Tog naturligare denna gång då jag bara ska ha ungefär en månad till innan jag tar bort dom. Och då tycker jag övergången är smidigare till sina egna, eftersom skillnaden inte blir allt för stor. Men det är verkligen så skönt att ha fransförlängning. Färgar bara brynen ungefär samtidigt så håller allt perfekt i tre veckor. Behöver inte sminka någonting. Det enda som är krångligt är om man vill sminka ögonskugga och sådär, men det gör jag aldrig under sommaren. Det enda jag fixar om jag vill vara fin är basen + läppar.
#1 - Days by Johanna

Jätte fint! Mina ögonfransar syns knappt :(

#2 - Louise

Va fint! 😊

#3 - elin

Fransförlängning är underbart!<3

#4 - Ida Gratte

Snyggt! :) Aldrig testat men verkar skönt!