Pizzasöndag

Efter gårkvällens bravader tog man en välbehövlig sovmorgon. Så jäkla skönt att jag sedan vaknade och inte var bakis. Idag har jag hunnit storhandla, blivit bjuden på födelsedagsfika hos Adams kompis och sedan avslutade vi med en god middag på Taverna Gusto. Provade en päron-pizza med hasselnötter och mozarella. En riktigt underlig kombination jag aldrig sett tidigare så såklart var jag tvungen att prova det. Om den hade varit en film så hade den fått 7.6 på IMDB. Godkänd, men hamnar inte i den övre klassen.
 
På tal om storhandlingen idag så har jag förberett inför kommande vecka. Imorgon startar mitt nya kostschema, så det var lite därför jag avslutade med en pizza idag. För sedan kommer det bara bli nyttig mat. Ikväll ska jag förbereda veckans alla matlådor. Är riktigt taggad på att köra igång!
#1 - Gabriella

Åh så gott!!

#2 - Annie

Låter som en riktigt bra dag! :)

#3 - jessy

Mums blev pizza här med idag, fast jag åt kebabtallrik!

#4 - PhotoJelly

Pizzasöndagar låter som de bästa söndagarna :D

#5 - Bella

Åh vad gott!

#6 - Days by Johanna

åh de ser goda ut

#7 - Zara

Sv: ja väldigt!
Låter som en härlig söndag! Gott med pizza!

#8 - Kattis

Goooott med pizza men spännande att se vad du hittar på för nyttig mat framöver!:)
ps. Nu har jag dragit en vinnare i souvenirtävlingen!:)

#9 - Carro

Men mums! :)

#10 - Hanna

åh men gott ! 😊👌🏼

#11 - Sara Ekman

Mums med pizza :)

#12 - Elin

Mums så gott det där såg ut!<3