Regnjacka

Kanske ett av de mindre roliga, men ack så nödvädiga, köpet jag gjort denna månad. En vindtät regnjacka att ha till och från jobbet. Nu när vi flyttat från stan så cyklar jag ju till jobbet och eftersom vädret är rätt instabilt så har jag ibland kommit hem sjöblöt. SÅ nu investerade jag i en ordentlig jacka som tål allt vad regn och rusk innebär. 
 
Idag är det helt ok väder nu när jag ska iväg och jobba men ikväll när jag slutar så kan det bli regn. Så jag kanske premiär-använder den redan idag.
#1 - Alice

Alltid bra med en regnjacka! ^^

#2 - elin

Åh måste också köpa en nu inför hösten!<3

#3 - Dixi Wonderland

jag skulle också behöva köpa en :P

#4 - MALINDENISE

Fin jacka!!

#5 - Matilda Berlin

Men åhh vilken fin! Behöver också köpa en ny nu inför hösten =)) kram

#6 - Hanna

Inte ja heller, känns som läsk bara smakar så sött men ett litet undantag för den här för den är så frisk o go att ha hemma någon gång ibland ! :)

#7 - Natalia

Jättefin!