Sweaters

Nu när hösten är här så är detta defintivt mitt favoritplagg. Sweaters i alla olika färger, tjocklekar och former. Det perfekt vardagsplagget! Så mysigt att bara dra på sig och passar perfekt till jeans. Dessa är mina fem favoriter från nätet just nu. De tre övre är från Nelly och de två undre är från NA-KD. Har inte hunnit packa upp mina befintliga, men när jag gjort det så ska ni få se min favorit bland de jag redan har hemma.
#1 - Liene Svärd

Snygga! älskar den orange och vita mest.

#2 - Celine

1a och 3e var såååå snygga!

#3 - Mirre Sweetwords

Gillar verkligen den gula tröjan

#4 - Carro

Så fina! :)

#5 - Kashayas

Så fina! Jag älskar alla mysiga hösttröjor.

#6 - Johanna%20Utterberg

Så fina plagg!! :)

#7 - Gabriella

Såå snygga!!

#8 - Carolina Thoor

Tjusigt! Speciellt den orange, en liten färgklick under den mörka hösten/vintern! :D

SV; jaså, ja något speciellt märke du då vill ha eller bara en stekpanna? :)

#9 - Bella

Åh vilka snygga!

#10 - Natalia

Jättefina :D

#11 - Jennifer

Snygga :D

Svar: ja eller hur!
(din blogglänk funkade inte så hittar inte till din blogg)
linneakin

#12 - ullie

ja som hade hoppats på sommar i flera veckor till o inte tjocka tröjor o höst men ja så är nog sanningen snart

#13 - Natalie

Vad mysiga! Har försökt hitta Sweaters i affärer på stan men de har knappt några... Får beställa hem istället! <3

#14 - Ida

Älskar den gula färgen! :D

#15 - Linda

Så snygga!!

#16 - Dixi Wonderland

Jag har den gula och jag älskar den :D

#17 - Julia

Åh så snygga!