Veckans planer

Nu börjar man känna att det är höst. Och med det menar jag att "full rulle veckan lång" har dragit igång. Jobb och träning, det är väl det mina veckor går ut på just nu. Tur jag tycker det är roligt! Min massör sa förresten idag: Har du börjat träna? Ja, svarar jag. Varpå hon säger "Du har ju fått jättemycket muskler på ryggen. Alltså riktigt så man känner stor skillnad!". Och grejen var att precis efter min senaste massage (veckan innnan midsommar) så tog vi ett uppehåll fram till idag. Och det var då jag började träna ordentligt. Så det är roligt att det gett resultat på två månader.
 
Måndag:
- Jobb 9-18
- Innebandy 19-21
- Se senaste game of thrones! (oja, mycket viktig punkt)
 
Tisdag:
- Jobb 9-21
- VILL klämma in ett gympass på kvällen, men får se hur trött jag är efter jobbet.
 
Onsdag:
- Jobb 9-18
- Innebandy 18-19.30
- Storhandla + laga resten av veckans matlådor
 
Torsdag:
- Jobb 9-18
- ALLSTARMATCH 19.00 (innebandymatch mot ett allstar-team)
 
Fredag:
- Jobb 9-18
- Stanna kvar på jobbet och fixa syrrans hår 18-21
 
Lördag:
- Gymmet (överkropp)
 
Söndag:
- Gymmet (underkropp)
- Laga kommande veckas matlådor

Helgen är än så länge oplanerad, vilket känns rätt skönt. Jag hoppas det blir fint väder så man kan vara ute en sväng. Blir nog att hälsa på några kompisar, städa lägenheten och annat smått och gott.
#1 - MALIN

Vilken härlig vecka du har framför dig! Kram

#2 - Gabriella

Hoppas att det går bra med allt jobbande!!

#3 - Sarah

Så kul att de har gett resultat :)

#4 - PhotoJelly

Åh, vad roligt att massören märkte av skillnad efter bara en så kort tid :D Vill också börja träna men jag är helt enkelt omotiverad hehe. Ha en fin kväll!

#5 - ullie

Tycker det ska bli skönt nästa vecka börjar skolan här o då blir det mera inrutat igen det behöver barnen o man själv oxå mera rutiner igen o schema

#6 - Zara

Sv: ja hoppas det :)

Vad roligt att du fick en bra kommentar av massören :) låter som det blir en bra vecka! :)

#7 - Carro

Men vad härligt att din massör kunde se det! Bra jobbat! :)

#8 - Kattis

Låter som du har en härlig vecka framför dig!:) Härligt att du fått så bra resultat av träningen!

#9 - Sara Ekman

Fullt ös! :)

#10 - Linda

Lät som en bra vecka :-D

#11 - Frida G Svensson

min vecka är all about att komma tillbaka efter semestern och fortsätta packa ihop vår lägenhet.

#12 - Carolina Thoor

Låter som en underbar & fullspäckad vecka! Är du frisör? :) själv så arbetade jag måndag, ledig idag och blir att tvätta och försöka fixa och dona i hemmet, onsdag och torsdag ska jag arbeta och sedan är jag långledig framtill måndag igen. Ska bli så skönt! :D

Sv; jaså? Mysigt! Älskar att ha flätor på arbetet. Men skulle så gärna vilja lära mig att ha en inbakad! :D