Lily & Rose

(null)
Alltså hur fina smycken har inte Lily and Rose? Jag har ett par enklare örhängen från dom (typ dom översta i kollaget, men utan själva hänget) som jag använder i princip varje dag. Någon gång inom en snar framtid tror jag även att jag ska köpa något hängande örhänge därifrån som man kan ha när man vill vara lite finare. Min syster har även en ring därifrån som var superfin, så en sån skulle jag kunna tänka mig också. Haha, hint till födelsedagspresent eller vadå? Nä, men om ni är sugna på fina smycken så borde ni definitivt kika in deras grejer. 
#1 - Hanna

Så fina 😍

#2 - Netti Starby

Åh vad fina och dom vill jag ha! :-D Kramis

#3 - Alice Lindström

älskar deras smycken!

#4 - Linn

Så fina saker! Kram

#5 - Sara Ekman

Ääälskar deras smycken :)

#6 - Kattis

Verkligen fina smycken!☺

#7 - Cecilia

älskar Lily & Rose!!:D har en liten samling!! :D man vill ju ha allt!:D<3

#8 - Alice

Jättefina, verkligen! :D

#9 - JoJo

men åh vilka fina smycken! :D

#10 - natalia

Älskar!

#11 - Jeanette

Åh så fina smycken! :)

#12 - Carro

Åh de är så fina!!! :)

#13 - Johanna Utterberg

Så himla mycket fint!! :)

#14 - Ellen Gräntz

Jättefint alltihop!

#15 - MALIN

Deras smycken är så himla fina! Kram

#16 - Sussi

Dom har verkligen jättefina saker :)

#17 - ullie

men va fina de va köpte ett par liknade på ur o penn så vackra ha ha ja billiga men vackra va de

#18 - Linda

Så himla fina! (däremot så vet jag om att kvaliteten tyvärr är sådär :,(, mina har gått sönder typ 3 gånger hah )

Svar: oj vilken otur! min har aldrig gått sönder och jag använder dom i princip varje dag :)
linneakin

#19 - Josse

Så fina smycken!

#20 - Kashayas

De är så fina. Jag hae ett armband, ett halsband ich ett par örhängen därifrån

#21 - Carolina Thoor

Jätte tjusiga faktiskt!

Sv; jo, men det har jag haft :)

#22 - Angelica

Så himla fina ju!

#23 - MALINDENISE

Gud vad fina!!

#24 - sarah

aaa hitta mycket fint =)

#25 - Bea

Finns så mycket fint därifrån!

#26 - FeliciaO - Everyday / Fashion / Modeling

Så fina :)