Alternativ frukost

Är det någon måltid jag älskar att variera och experimentera med så är det frukost. Innan jobbet blir det oftast väldigt enkelt men när jag är ledig så gillar jag att göra massa olika typer av frukost. Oftast brukar jag försöka ha med ägg. Omelett eller äggröra är ganska säkra kort, men nu på senaste har jag börjat med dessa godingar - bananpannkakor! De är dessutom superlätta att göra.

Bananpannkakor - för 2 pers (8st små eller 4 lite större)
2 bananer
2 ägg
malen kanel
vaniljpulver
tinade hallon (eller valfritt bär) vid sidan om

Blanda ihop allt i en bunke. Jag använder ingen stavmixer utan mosar bara ihop allt med gaffeln. Sen klickar du bara ut dom i stekpannan i den storlek du vill ha. 
#1 - Hanna

men Gud så gott 😍

Svar: ja! :)din blogg länkades inte, så kan tyvärr inte hitta din blogg :)
linneakin

#2 - Jenny

Åh så gott med pannkakor :) Har testat göra bananpannkakor en gång, smidigt och enkelt!

#3 - Bella

Åh vad gott!

#4 - Angelica

Älskar bananpannkakor! Gjorde det mycket förut då mamma körde på LCHF!

#5 - My

Har levt på bananpannkakor i flera år haha! Nu har jag dock börjat lugna mig lite och äter de nu och då ;) Fast jag kör bara ett ägg och en banan och sedan steker jag allt så det blir en megastor ;)

#6 - Frida%20G%20Svensson

Vi gör också alltid bananpannkakor! Perfekt eftersom vår dotter också älskar det!

#7 - Joanna-Livet med psykisk ohälsa

Så gott

#8 - Netti Starby

Vilket smarrigt tips! :-D Kramis

#9 - ISA

Älskar att det är så himla lätt att göra! Nästan så jag klarar det ju :))

#10 - Jeanette

Bananpannkaka är så himla gott :) Perfekt frukost

#11 - Gabriella

Åh såå gott!

#12 - Ellen Gräntz

Älskar bananpannkakor!

#13 - Matilda Berlin

Men MUMS vad gott!!!