Lash lift

Har ni jätteljusa fransar (som mig) eller framför allt väldigt raka så kanske ni upplevt att "fransfärgen aldrig syns på mig". Eftersom de flesta mascaror har en lite lätt uppböjande effekt så är man van att kunna se sina fransar framifrån. När man då bara färgar fransarna blir det nästan ett kliv nedåt eftersom du själv inte kommer se dom när du tittar in i spegeln, utan det syns bara i profil. Då är permanent fransuppböjning (eller lashlift, som det nu så fint kallas) något för dig! Det blir fortfarande inte lika fylligt som när du skulle sätta mascara, men det ser verkligen superfräscht ut. På bilden ovan har jag gjort uppböjning + färgning i ett. 
#1 - Natalia

Så fint!

#2 - Frida G Svensson

men sluta vilken skillnad! det blev ju grymt bra!

#3 - Alice

Vad fint det blev!

#4 - Days by Johanna

oh det skulle vara något för mig!

#5 - Isabella

vad fint!

#6 - jessy

Så fint det blev :D

#7 - Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv

Vill också testa på lashlift! :)

#8 - Erika

Men åh så fint :)

sv. Ja men Lightbox är också superfint, vi har en sådan här hemma också :)

#9 - NICOLE

Såå skönt att färga ibland eller göra sådär :D

#10 - Amanda

Så fint det blev! :)

#11 - Carolina Thoor

Snyggt! Jag vågar faktiskt inte böja ögonfransarna efter att min gamla vän klämde mitt ögonlock :'D

Sv; ja, det är alltid skönt :)