Mysig lördag

Eftersom både jag och min kille jobbat under helgen så blev det lugna puckar på kvällarna. Jag har spenderat lite tid på gymmet både fredag och söndag kväll. Igår blev det dock att vi "lyxade till det" med ost, kex och vin framför en film. Vi såg Apocalypto, som utspelas i Centralamerika under mayakulturens nedgång. Egentligen inte min typ av film men den var väldigt intressant. Dock ganska brutal, så är ni känsliga bör ni inte se den. 
#1 - Zara

Sv: tack! :)
Åh låter som ni hade en mysig lördag! :)

#2 - Asylmamma

Synd att den är brutal... jag gillar annars historiska filmer!

#3 - amanda

Å så mysigt<3

#4 - Liene Svärd

Å tack :D

Lyx blir så mycket bättre när man har tränat två dagar haha.

#5 - Sandra SG

vilket snyggt bord!!!

sv: javisst är de söta :D

#6 - Natalia

Mysigt :)

#7 - ullie

Men va mysigt det såg ut Ha en fin måndag

#8 - Angelica

Låter ju som en fantastiskt helg ändå!

#9 - Carro

Så mysig kväll! :)

#10 - Linda

Gud så mys!

#11 - Anita

Men myys :D

#12 - GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

Ost & kex <3 Bästa mysfaktorn :*

#13 - Alice

Låter mysigt ju, ost och kex är ju aldrig fel! ^^

#14 - Ida Jansson

Så gott med kex och ost 😊