Pillowtalk


En ny soffa kräver nya kuddar! Mina förra var så himla slitna och det var inte alls i den färgskala jag ville ha. Så nu var det dags för kuddjakt. Innan jag flyttade så köpte jag den grå och helrosa på hemtex och nu i juli har jag fyndat de med mönster på (gröna och rosa). Jag tycker prydnadskuddar gör mycket för helheten och vardagsrummet blir mycket mysigare.

Kuddarna hittarna ni här:
1. Helrosa, Hemtex
2. Gröna mönstrade, Ica Maxi
3. Grå med toffsar, Hemtex
4. Rosa mönstrade, HM home
#1 - Netti Starby

Åh färger i min smak och så himla fint! :-D Kramis

#2 - elin

Åh så fint du har det , älskar den grön mönstrade kudden<3

#3 - Angelica

Så galet fint!

Svar: tack! :) (kunde ej hitta om du hade någon blogg då den länkade till en klädsida, så därför svarar jag här).
linneakin

#4 - MALIN

Helt underbara färger :) Kram

#5 - Mirre Sweetwords

Oh så fint