Nya pumlor

Köpte lite nya pumlor till julgranen från Åhlens. Har bara vanliga glansiga röda så tänkte att det kunde vara kul att ha lite glittriga och matta också. Sen står jag i valet och kvalet om jag ska köra på samma gamla röda + guldiga som vanligt eller om jag helt enkelt ska köra rött + silver. Har ju blivit en riktig silvermänniska nu för tiden, så tror nästan det blir det sistnämnda. Köpte dessutom tjockt silverglitter på Ica Maxi när jag var där sist. Har bara haft en sån där tunn runt granen tidigare men tycker dom tjocka ser så mysiga ut.
 
Dock har jag ett problem. En fot till granen är spårlöst försvunnen! Två av tre plastbitar finns i kartongen men jag hittar inte den tredje. Och jag har verkligen letat överallt. Någon som vet om det går att köpa endas de där plastbitarna eller om man måste köpa en helt ny gran? Har den från Rusta som är 180cm. 
#1 - Celine

Så fina!

#2 - Netti Starby

Hoppas att det löser sig med foten till granen och räcker inte det att du bara köper en ny fot utan gran? Kramis

#3 - Hanna

Men Gud så fina 😍 vi köpte också massa nytt nu till jul en helt ny julgran i vitt 😍

#4 - Angelica Wåhlin

Gud, så fina!

#5 - Alice

Roligt att byta lite mellan guld och silver! ^^ Hoppas det löser sig med julgransfoten, har ingen aning tyvärr!

#6 - Alice Lindström

Pumlor??? det har jag aldrig hört!

#7 - cecilia

såå fina!:D

#8 - MALINDENISE

Fina!!

#9 - NATALIA

Jättefina!

#10 - Johanna Utterberg

Så fina, det är ju alltid kul och variera sig lite med nytt i granen :)

#11 - Carro

Vilka fina :)