Another mauve makeup

Förutom dessa varma och bronsiga sminkningar (som ni kanske märkt att jag älskar vid det här laget) så har jag även en förkärlek till mauve/rosa/lila. Det är kul med lite variation. De kalla tonerna kör jag dock nästan alltid med en ljus glittrig till och med dom varma kan jag köra både det och helt matta. Mina egna fransar börjar gå till sig nu, men när man vant sig med lösfransar så tycker jag sminkningarna inte ser lika bra ut när jag inte har det. Men men, man får väl stå ut med det till vardags för då blir det roligare till fest/helg att kunna sminka upp sig lite mer. 
#1 - MALIN

Hur fint som helst! Vad duktig du är! Kram

#2 - Madeliene

Gud så fint! :)

SVAR: ja jag gör allt jag kan, vill inte bli utan hår haha! Men det blir nog bättre så fort jag börjar må bättre psykiskt :)

#3 - Jennifer

Jätte snygg sminkning :D

#4 - Celine

Du är ju så otroligt duktig!

#5 - ullie

säger som till min dotter ja e nog för gammal för såå mycket finare o bättre ni sminkar er det är sååå fint kram

#6 - Netti Starby

Så himla fint! :-D Kramis

#7 - Carro

Så fint! :)

#8 - Linda

Så himla fint!

#9 - jessy

Fint tjejen!

#10 - Alice

Åh, jättefint ju! ^^ Håller med om att lösögonfransar verkligen ger effekt!

#11 - Alice Lindström

Vad fint!

#12 - Dixi Wonderland

Fint :D

#13 - My

Så snyggt :D

#14 - Hanna Karlsson

Vilken snygg makeup!

#15 - Hanna

Super fint 😍

#16 - Matilda Berlin

Guy vad fin!! Hur får du din eyeliner så fin?? <3

#17 - Anita

Snyggt!

#18 - NATALIA

Jättefin :)

#19 - Amanda

Åå vilken fin makeup vad duktig du är!!<3

#20 - Angelica

Sjukt fint!