Bestå - IKEA

Att bygga ikea-möbler måste vara en av dom tråkigaste grejerna som finns. Jag städar hellre hela lägenheten flera gånger om. Tror till och med jag hellre både tvättar och diskar, och då är det riktigt illa. Därför har jag dragit lite på detta, men nu börjar det likna något. Har kvar hyllorna som ska fast på väggen så mitt mål är att få dom ihopskruvade på onsdag, då jag är ledig. 
#1 - Johanna Utterberg

Fint! Jag tycker det är så kul att bygga ikea-möbler! ;)

#2 - Madeliene

Åh så fint det blev! :)

#3 - Annie

Håller med dig på den punkten, det är tråkigt ... ;)

Ha en bra dag :)

#4 - cecilia

ALLTSÅ det värsta som finns :( haha.. De fattas grejer och vissa saker passar inte ens, ja men alltså IKEA... haha. Å lycka till<3

#5 - Kattis

Haha har aldrig förstått varför folk hatar att bygga ihop IKEA möbler, själv gör jag det gärna!😛

#6 - NICOLE

Ser bra ut, toppen med förvaringsmöjligheter :)

#7 - Emma Fernhagen

Haha jag är helt värdelös på att sätta ihop möbler.. Men det blev verkligen supersnyggt!

#8 - Gabriella

Jättefin!!

#9 - Julia

Så fin!

#10 - Jeanette

Hatar också att skruva ihop Ikeamöbler, inte alls roligt, men det blir ju oftast fint när det väl blir gjort :)

#11 - ullie

de är så himla fina gillar dem

#12 - Amanda Jona [FOTOGRAF]

Haha åh, jag som älskar att skruva ihop Ikea-möbler! Riktigt snygg möbel förresten :)

#13 - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Själv tycker jag att det kan vara ganska kul att bygga IKEA-möbler :)
Fint det blev, jag har också två BESTÅ. :)

#14 - Celine

Haha snyggt blev det iaf!

#15 - Felicia

snyggt