Månadens glossybox

Har ju glömt att ge denna månads snygga glossybox uppmärksamhet! Tyvärr är utseendet mycket snyggare än vad innehållet var bra. Jag gillar inte då det är för mycket hudvårdsprodukter då jag har extremt känslig hy och har hittat bra produkter jag kör med. Så jag vill inte testa några nya som får min hy i obalans. Jag älskar när det kommer smink och hårprodukter, vilket det var fattigt av i denna box. 
 
 
1. Ögonskugga - Hot Makeup
En grå och höstig ögonskugga, som är lite mesig enligt mig. Säkert bra att ha som mellanfärg, men man måste ha någon mörkare grå också för att det ska hända något. Jag hade velat ha en lite "roligare" färg. Det positiva var att den inte smulade så mycket.
 
   
 
 
2. Ansiktskräm - L'occitane
Denna har jag inte provat än, då jag inte vill fucka upp min hy. Ska spara den till när jag reser iväg eller något sånt. Den ska ge rikligt med fukt och skydd.

-
 
3. Concealer Emité make up
Jag hade inga förväntningar på denna, men gud vad bra den var! Perfekt vardagsconcealer som inte lägger sig i linjerna och ljusar upp under ögonen. Jag skulle säga att den har ungefär medium täckning och håller verkligen hela dagen när man satt den med puder. Den får tyvärr ändå två minus. Den kostar 250:- för 12ml och jag hatar applikatorn . Antingen kommer det ingenting eller så trycker man ut för mycket. så jag vet inte om jag skulle köpa den igen. 
 
 
 
 
4. Orinigal Balm - Dr. Pawpaw
En multiprodukt som man kan ha både till torr och irriterad hud, extra fukt till håret och som läppbalsam. Jag har endast använt den som läppbalsam och där gör den sitt jobb. Lite tjockare konsistens än vad jag tänkt, men känns bra på läpparna efteråt. Inte den bästa läppbalmen jag har provat, men den funkar.

  
 
 
5. Rengöringsgel - Naobay
En lätt rengöringsmjölk som jag tyvärr heller inte provat. Känns onödigt att öppna den då jag precis köpt en rengöringskräm. Vill ju inte att den ska bli dålig, så sparar den tills min andra är slut. Jag hoppas dock att den är lika effektiv som den jag har nu.
 
-
 
Jag tycker det är lite tråkigt att få så mycket hudvårdsprodukter som jag känner att jag inte kan testa direkt. Och vissa vill jag inte ens testa på lång sikt heller. Det är mycket roligare med smink och hårvård, där jag är mer öppen för att testa olika och nya grejer. Så denna glossybox får inte så bra betyg från mig. De två ljusglimtarna var den otroligt snygga designen på boxen samt den överraskande bra concealern!
#1 - ullie

usch ja men du vet FUL perioden o trött på allt på mej o kläder frisyr hemmet alla saker möbler i hemmet men ja det hoppas ja blir bättre
kramar o kärlek o fin lördag

#2 - Amanda Jona [FOTOGRAF]

Tråkigt att du inte var så nöjd med innehållet, håller dock med om att själva boxen var riktigt snygg!

#3 - Linda

Åh, boxen såg helt ok ut :-D

#4 - MALIN

Bara själva boxen är ju hur fin som helst! Kram

#5 - Dixi Wonderland

Tycker själva boxen är så fin :D

#6 - Carro

Tråkigt att den inte var bra 😬

#7 - JoJo

så kul att få prova nya produkter :D

#8 - Linda

funderar på att börja premunera :)

#9 - Felicia

tråkigt att inte bli så nöjd, hoppas nästa blir bättre.