This or that

 
 
Kjol eller Klänning - Har alltid känt mig mer bekväm i klänning.
Mössa eller Hatt - Om fiddlern räknas till hatt så tar jag det, annars mössa!
Klackar eller Sneakers - Jag känner mig alltid lite snyggare i klackar.
Väskor eller Skor - Skor! Men väskor är inte långt där efter.
Foundation eller Mineralpuder - Just nu är det foundation, men tvärtom på sommaren.
Mascara eller Läppglans - Går nästan inte utanför hemmet utan mascara.
Plattat eller Lockigt - Har så tunt och fjunigt hår så det måste vara lockigt för att se tjockare ut.
Halsband eller Armband - Egentligen använder jag mest ringar och klocka, haha. Men måste jag välja så halsband. Har så smala handleder så nästan inga armband ser snygga ut.
#1 - Emilia

Roligt inlägg!:D

#2 - ullie

fina du
​Hoppas att din helg startat på bästa sätt ha en fin fortsättning kram

#3 - Carro

Jag väljer också klänning framför kjol :)

#4 - Amanda Jona [FOTOGRAF]

Så himla kul att få läsa! :)

#5 - natalia

Roligt att läsa, så fin du är!

#6 - Hanna Karlsson

Kul lista!

#7 - Dixi Wonderland

Härlig lista :D

#8 - Mirre Sweetwords

Fina du, härlig tröjan se rut

#9 - Anonym

Älskar ditt smink på bilderna, passar dig så bra! :D

#10 - Josäfin Andersson

Älskar ditt smink på bilderna, passar dig så bra! :D