Veckans planer

Denna vecka ser lite annorlunda ut än tidigare veckor. Jag har varit i Umeå sen i lördags och blir kvar här till onsdag kväll. Min kille är inlagd på sjukhuset för utredning av epilepsin, så är här tillsammans med honom. Uppdateringen kommer bli märkbart sämre iallafall första halvan av veckan, men då vet ni varför. 
 
Måndag 
- Umeå
 
Tisdag
- Umeå
 
Onsdag
- Umeå
 
Torsdag
- Jobb 9-18
- Kvällsöppet på stan 18-21 så ska se om jag fyndar något. 
- Träning 20.35-22.00
 
Fredag
- Jobb 9-18
- Fixa syrrans hår
 
Lördag
- Jobb 9-15
 
Söndag
- Match mot Övik 13.00
 
Under helgen ska jag även försöka byta däck på bilen, men får se om jag har tid med det. Annars får det bli nästa helg. Veckorna rullar på lika fort som alltid, och tänk att det snart är november! Jag börjar iallafall längta lite till jul. 
 
#1 - NATALIA

Härligt :D

#2 - jessy

Spännande!

#3 - Amanda

Å hoppas det går bra, stora kramar <3

#4 - MALIN

Det låter som en härlig vecka! Kram

#5 - Jeanette

Usch vad hemskt med sjukhus besök, hoppas allt går bra!

#6 - Jonna Elb

Har också börjat längta lite till jul faktiskt :)

#7 - Celine

Kram på er! Hoppas han mår bättre snart! <3

#8 - Cecilia

Jag börjar också längta lite till jul!!:D<3

#9 - Henrik Olsson - Föreläsningar

Hoppas att resultaten är positiva!!

#10 - ullie

usch då hoppas utredningen går bra o han blir piggare. förstår du vill va där kram kram

#11 - Netti Starby

Hoppas att det går bra för din pojkvän! <3 Kramis

#12 - Carro

Hoppad du får en härlig vecka! :)

#13 - Alice Lindström

Hoppas hans utredning går bra!

#14 - Linda

Härlig vecka :-D